Mattel predstavil novo serijo igrač Barbie
Nove različice punčke Barbie bodo predstavljale poklice, za katere se ženske odločajo v manjši meri.
Odpri galerijo
Pri podjetju Mattel so predstavili novo različico punčke Barbie iz serije, s katero skušajo deklicam predstaviti manj znane poklice, ki jih opravljajo tudi ženske. S tem jih želijo spodbuditi k izbiri njihove svoje sanjske službe. Tokrat so oblikovali glasbeno producentko Barbie, s katero opozarjajo, da se manj kot tri odstotki žensk odločajo za ta poklic, navaja nemška tiskovna agencija.
Glasbeno producentko Barbie so oblekli v stilsko majico s kratkimi rokavi, kavbojke in bleščečo jakno. Obute ima čevlje z masivno peto, na voljo pa je s štirimi različnimi pričeskami v igrivih barvah. Dodali so ji napravo za mešanje zvoka, računalnik in slušalke.
Projektu so se pridružili tudi glasbena producentka, tekstopiska, pevka in igralka Ester Dean ter organizacija, ki se bori za večjo predstavnost žensk v glasbeni industriji Girls Make Beats. Organizacija bo kmalu ponujala tudi štipendije za izobraževanje, vezano na projekt Mattela pa bodo z Deanovo izpeljali spletni seminar o ženskah, ki delujejo v glasbeni produkciji.
Hkrati se pri Mattelu povezujejo z glasbeno televizijo MTV, s čimer želijo osvetliti dosežke producentk. Tako bo 18. septembra na sporedu MTV enourna različica video bloka Saturday Music, v katerem bodo predstavljene zgolj uspešnice, ki jih podpisujejo producentke, še poroča dpa.
Doslej je prevzela punčka Barbie že več kot 200 poklicev. Junija pa so pri Mattelu izdelali Barbie, ki ljubi ocean, prvo, ustvarjeno iz odpadne plastike, ki so jo tudi dejansko našli v oceanih. Tudi sicer pri podjetju težijo k temu, da bi do leta 2030 njihovi izdelki ter embalaža zanje postali 100-odstotno iz okolju prijaznih materialov oziroma primerni za reciklažo.
Glasbeno producentko Barbie so oblekli v stilsko majico s kratkimi rokavi, kavbojke in bleščečo jakno. Obute ima čevlje z masivno peto, na voljo pa je s štirimi različnimi pričeskami v igrivih barvah. Dodali so ji napravo za mešanje zvoka, računalnik in slušalke.
Projektu so se pridružili tudi glasbena producentka, tekstopiska, pevka in igralka Ester Dean ter organizacija, ki se bori za večjo predstavnost žensk v glasbeni industriji Girls Make Beats. Organizacija bo kmalu ponujala tudi štipendije za izobraževanje, vezano na projekt Mattela pa bodo z Deanovo izpeljali spletni seminar o ženskah, ki delujejo v glasbeni produkciji.
Hkrati se pri Mattelu povezujejo z glasbeno televizijo MTV, s čimer želijo osvetliti dosežke producentk. Tako bo 18. septembra na sporedu MTV enourna različica video bloka Saturday Music, v katerem bodo predstavljene zgolj uspešnice, ki jih podpisujejo producentke, še poroča dpa.
Doslej je prevzela punčka Barbie že več kot 200 poklicev. Junija pa so pri Mattelu izdelali Barbie, ki ljubi ocean, prvo, ustvarjeno iz odpadne plastike, ki so jo tudi dejansko našli v oceanih. Tudi sicer pri podjetju težijo k temu, da bi do leta 2030 njihovi izdelki ter embalaža zanje postali 100-odstotno iz okolju prijaznih materialov oziroma primerni za reciklažo.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.