Mate Rimac: »Preveč pozornosti sem namenil mnenju drugih.«
Rimac verjame, da v prihodnje ne bomo kupovali avtomobilov, ampak kilometre.
Odpri galerijo
Hrvat Mate Rimac je ustanovitelj podjetja Rimac Automobili. Gre za eno najbolj prepoznavnih avtomobilskih znamk v zadnjem času. Med drugim si je prislužila tudi neposredno naložbo in delno lastništvo Porscheja. S svojim znanjem spadajo med ključne dobavitelje Astona Martina, Koenigsegga, Hyundaia in Kie. Pred kratkim je podjetje predstavilo še svoj serijski električni super-športni avtomobil.
S temi podvigi je postal Rimac eden najbolj prepoznavnih hrvaških podjetnikov na svetovni ravni. Dokazal je, da se da na globalnem trgu uspeti tudi s Hrvaške. Podjetje je do sedaj na borzi zbralo kar 250 milijonov evrov kapitala. Po besedah Rimca je njihov končni cilj zbrati približno pet milijard evrov, navaja hrvaški Poslovni Dnevnik.
Mate Rimac je bil sicer pred kratkim gost regionalne Adria konference Auto2030. Organizirala jo je švicarska šola za poslovanje in upravljanje Ženeva. Potekala je v hibridni obliki.
Na njej je Rimac dejal, da se je po 10 letih obstoja podjetje Rimac Automobili zelo dobro približalo cilju, ki si ga je zastavil že v začetku poslovanja. To je imeti proizvodnjo, ki bo omogočila izdelavo enega avtomobila na dan, hkrati pa bo na dnevni bazi za kupce možno zagotoviti tudi baterije, komponente in druge rezervne dele.
»Očitam si, da sem včasih preveč pozornosti posvetil temu, kar so drugi počeli in govorili, svoje načrte pa sem nato prilagodil temu. Pri Koncept_One smo zapeljali v slepo ulico, medtem ko je projekt Nevera tisto, kar je smiselno in na čemer bi morali začeti delati že prej,« je o svojih obžalovanjih povedal Rimac.
Po besedah Rimca je sicer prihodnost mobilnosti v avtonomnih vozilih. Lastništvo bo v prihodnje po njegovem mnenju dobilo drugačen pomen. Ne bo se toliko kupovalo avtomobile, ampak kilometre. Vozila bodo pri tem v lasti njihovih operaterjev. Pričakuje, da bodo zdajšnji proizvajalci avtomobilov še naprej resni igralci na trgu, vendar ne več največji in najpomembnejši.
Kot je razložil Rimac, trenutno večina ljudi biva in dela v večjih mestih. V prihodnje naj bi se ta trend spremenil, saj zaradi fleksibilnega dela prebivalci ne bodo več vezani na urbana okolja. Če je 60 odstotkov dela policije danes vezanega na nadzor prometa, letališča pa ustvarjajo pomemben del prihodkov od parkiranja, se lahko to v prihodnje precej spremeni, je zaključil Rimac.
Podjetje zaenkrat zbralo 250 milijonov evrov kapitala
S temi podvigi je postal Rimac eden najbolj prepoznavnih hrvaških podjetnikov na svetovni ravni. Dokazal je, da se da na globalnem trgu uspeti tudi s Hrvaške. Podjetje je do sedaj na borzi zbralo kar 250 milijonov evrov kapitala. Po besedah Rimca je njihov končni cilj zbrati približno pet milijard evrov, navaja hrvaški Poslovni Dnevnik.
Mate Rimac je bil sicer pred kratkim gost regionalne Adria konference Auto2030. Organizirala jo je švicarska šola za poslovanje in upravljanje Ženeva. Potekala je v hibridni obliki.
Na njej je Rimac dejal, da se je po 10 letih obstoja podjetje Rimac Automobili zelo dobro približalo cilju, ki si ga je zastavil že v začetku poslovanja. To je imeti proizvodnjo, ki bo omogočila izdelavo enega avtomobila na dan, hkrati pa bo na dnevni bazi za kupce možno zagotoviti tudi baterije, komponente in druge rezervne dele.
Rimac: Na projektu Nevera bi morali začeti delati takoj
»Očitam si, da sem včasih preveč pozornosti posvetil temu, kar so drugi počeli in govorili, svoje načrte pa sem nato prilagodil temu. Pri Koncept_One smo zapeljali v slepo ulico, medtem ko je projekt Nevera tisto, kar je smiselno in na čemer bi morali začeti delati že prej,« je o svojih obžalovanjih povedal Rimac.
Po besedah Rimca je sicer prihodnost mobilnosti v avtonomnih vozilih. Lastništvo bo v prihodnje po njegovem mnenju dobilo drugačen pomen. Ne bo se toliko kupovalo avtomobile, ampak kilometre. Vozila bodo pri tem v lasti njihovih operaterjev. Pričakuje, da bodo zdajšnji proizvajalci avtomobilov še naprej resni igralci na trgu, vendar ne več največji in najpomembnejši.
Kot je razložil Rimac, trenutno večina ljudi biva in dela v večjih mestih. V prihodnje naj bi se ta trend spremenil, saj zaradi fleksibilnega dela prebivalci ne bodo več vezani na urbana okolja. Če je 60 odstotkov dela policije danes vezanega na nadzor prometa, letališča pa ustvarjajo pomemben del prihodkov od parkiranja, se lahko to v prihodnje precej spremeni, je zaključil Rimac.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.