Kmalu na voljo aplikacija za raziskovanje Slovenije

Aplikacija Guido bo gostom omogočila upravljanje storitev v hotelu, hkrati pa bo služila kot orodje za turistično raziskovanje Slovenije.
Fotografija: Ljubljanica. Foto: Tina Podobnik
Odpri galerijo
Ljubljanica. Foto: Tina Podobnik

Digitalizacija igra čedalje vidnejšo vlogo na vseh področjih človekovega delovanja, česar se dobro zavedajo tudi ponudniki turističnih storitev. V hotelu Cubo tako razvijajo aplikacijo Gudio, ki bo gostom omogočila upravljanje nekaterih storitev v hotelu, hkrati pa bodo turisti lahko z njo odkrivali kotičke Slovenije. Aplikacija je v zaključni fazi razvoja, navaja STA.

Sandi Kovačević, direktor hotela Cubo, je za STA dejal, da je aplikacija nastala na podlagi izkušenj z delovanjem v turizmu in ob spoznanju, da bodo milenijci do leta 2030 predstavljali tri četrtine vseh turistov. Vemo pa, da je to generacija, ki si brez pametnega telefona ne predstavlja vsakdana.

image_alt
Gozdni turizem v Kranjski Gori

Prek aplikacije bodo gostje lahko odklenili sobo, upravljali televizijo in temperaturo v sobi, komunicirali z recepcijo, si naročili prevoz, sobno strežbo ter načrtovali izlete. Kovačević je povedal, da so za goste dolgo časa tiskali zemljevide in opise znamenitosti, potem pa so spoznali, da v digitalizirani dobi taki pripomočki niso najboljša rešitev.

Bohinj. Foto: Shutterstock
Bohinj. Foto: Shutterstock

350 do 400 idej za izlete in oglede po Sloveniji

Turistični del aplikacije obsega med 350 in 400 idej, ki so bile zbrane na podlagi lastnega poznavanja Slovenije in s pomočjo informacij, ki so jih pridobili od turistično-informacijskih centrov in turističnih vodičev. Da bi bila aplikacija čim bolj uporabna, širijo mrežo partnerjev.

image_alt
Gorenjska bogatejša za novo turistično ponudbo

V sklopu aplikacije bo lahko uporabnik določil kriterije, na podlagi katerih bo dobil ožji nabor predlogov izletov in ogledov. Ti bodo tako prilagojeni času obiska in zanimanjem turistov.

Kot je še dodal Kovačević, je aplikacija v osnovi namenjena vsem hotelirjem. Z njo želijo povezati hotelirje in lokalne partnerje ter na tak način dvigniti zadovoljstvo gosta na višji nivo. Turistični del aplikacije naj bi bil v prihodnje uporabnikom brezplačno dostopen.

image_alt
Slovenska družinska podjetja se vse bolj profesionalizirajo

Več iz rubrike