Kako ljubezen do potovanj pretovoriti v lastno potovalno agencijo?
Sliši se kot sanje resnega popotnika, ki ustanovi lastno potovalno agencijo, ki ni vezano na nobenega ponudnika in tako zagotavlja širšo ponudbo, cene pa so od 25 do 40 % nižje kot kjer koli drugje.
Te sanje so se uresničile potovalnima navdušencema Brettu Nortonu in Stephenu Knightu, ko sta med pandemijo zagnala svoje potovalno podjetje Ultimate Travel Club. Dvojica sta sicer veterana potovalne industrije, zato sta pri razvoju svojega koncepta uporabila svoje skupno znanje in izkušnje na področju komercialne strategije in trženja za potovalna, prostočasna in gostinska podjetja.
Čeprav večina članov išče in rezervira prek spleta, pri čemer jim pomaga aplikacija za člane, so podjetju na voljo tudi strokovnjaki za potovanja v Združenem kraljestvu, ki odgovarjajo na vprašanja in izvajajo rezervacije po telefonu po meri. Poleg ponudbe za potrošnike je podjetje razvilo tudi ponudbe za poslovna potovanja, partnerstva in ugodnosti za zaposlene.
Izvršni direktor Norton pravi: "Oba sva najprej popotnika in kot popotnika si želiva večjo prilagodljivost, večjo izbiro in resnično nepristranskost. Vsi pa smo tudi iz potovalne industrije, zato vemo, da tradicionalna podjetja niso nastavljena tako, da bi vse to ponujala po razumni ceni, zato smo se odločili in ustanovili lastno potovalno agencijo, podjetje."
Osrednji del Ultimate Travel Club je njegov naročniški model, ki članom zaračunava letno pristojbino v višini 99 funtov (120 dolarjev). Poslovni prihodki izvirajo iz naročnin in ne iz tega, kar člani kupijo prek spletnega mesta, vključno s počitnicami, križarjenji, leti ali najemom avtomobila.
"Naše podjetje je bilo posebej zasnovano za zagotavljanje prilagodljivih potovanj po najboljših cenah," pravi Norton. "Ker nimamo podedovanega poslovnega modela in stroškov, ki jih imajo uveljavljena potovalna podjetja, smo pogosto 40 % cenejši od drugih ponudnikov. Prejšnji teden je naše spletno orodje za primerjavo cen v živo pokazalo, da je bilo 91 % iskanj pri nas cenejših kot pri drugih ponudnikih počitnic."
"Svojo usodo lahko nadzorujemo sami": John Zimmer je predstavil vizijo podjetja Lyft za prihodnost in tržno priložnost v višini 1 bilijona dolarjev
Konec leta 2021 je bil sprožen program Ultimate Travel Club. Ustanovitelja sta povratne informacije prvih članov uporabila za izboljšanje uporabniške poti. V platformo so investirali tako, da so odprli brezplačen dostop do iskanja za vse na spletu in razvili pripomoček za primerjavo cen, preden so začeli z uradno marketinško kampanjo.
Čeprav večina članov išče in rezervira prek spleta, pri čemer jim pomaga aplikacija za člane, so podjetju na voljo tudi strokovnjaki za potovanja v Združenem kraljestvu, ki odgovarjajo na vprašanja in izvajajo rezervacije po telefonu po meri. Poleg ponudbe za potrošnike je podjetje razvilo tudi ponudbe za poslovna potovanja, partnerstva in ugodnosti za zaposlene.
Zagon potovalnega podjetja med pandemijo je bil vedno zahteven, saj so se pravila o potovanjih pogosto spreminjala, ustanovitelji pa se med pripravami na zagon podjetja niso mogli fizično srečevati kot ekipa.
"Redni kontrolni sestanki so nas usklajevali, in čeprav še vedno delujemo v oblaku, naše osebje za izkušnje s strankami dela v skupnih pisarnah, kar jim je ustrezalo," pravi Norton. "Vsak dan se srečujemo prek spleta in vsak mesec fizično v Londonu. Virtualni položaj je postal naša vrlina."
Zagonsko podjetje si je zagotovilo 250.000 funtov zagonske naložbe več različnih vlagateljev, preostalo financiranje pa je zagotovilo več ustanovnih članov in direktorjev samih.Število članov se trenutno vsak mesec podvoji, do zdaj pa so ti člani skupaj prihranili več kot 1,6 milijona funtov (2 milijona dolarjev). "V dveh letih bi bili razočarani, če ne bi pridobili več kot 150.000 aktivnih članov," pravi Norton.
Podjetje zaposluje 10 ljudi in do konca leta 2023 napoveduje letni promet v višini 5 milijonov funtov. "Napoved je skromna in realistična," pravi Norton. "Prizadevamo si za trajnostno rast, vsi naši prihodki pa gredo nazaj v tehnološki razvoj in trženje. Samo v Združenem kraljestvu naslavljamo trg 6,7 milijona ljudi."
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.