Izklop dizelskih motorjev pred vplutjem v pristanišče
Sendo Liners bodo z januarjem 2020 v Amsterdam po morju vstopili z izklopljenimi motorji in tako manj onesnaževali okolje.
Odpri galerijo
Amsterdamsko pristanišče je s podjetjem Sendo Shipping doseglo dogovor, da bosta leta 2020 dve od tovornih ladij ob vplutju v amsterdamsko pristanišče ugasnili svoje motorje in vključili elektromotor. Tako želijo zmanjšati onesnaženost že tako preobremenjenih morskih poti v tem delu Evrope in aktivneje razvijati okolju prijaznejšo, čistejšo in bolj trajnostno prihodnost ladijskega prometa, piše oisair.net.
Sendo Liners so inovativne tovorne ladje na hibridni pogon, ki proizvajajo veliko manj škodljivih emisij, goriva in imajo več prostora za tovorne kontejnerje. Nizozemsko pristanišče si z njihovo uporabo prizadeva za zmanjšanje emisij, v prvi vrsti zaradi Pariškega sporazuma, pa tudi zaradi prihajajoče uredbe IMO, ki predvideva uveljavitev globalne meje žvepla v gorivu v višini 0,5 odstotka od 1. januarja 2020.
Obe plovili bosta začeli pluti v začetku leta 2020, z njunimi plovbami pa nameravajo prihranili 32 odstotkov pri porabi goriva in 40 odstotkov pri emisijah ogljikovega dioksida na prepeljani zabojnik.
Pri gradnji ladij Sendo Liners so proizvajalci upoštevali tudi možnost kasneje predelanih posameznih delov ladje, kar pomeni, da imajo modularno zasnovo. Prilagoditve je mogoče izvesti enostavno in hitro. Na primer, motor z dizelskim pogonom se brez težav odstrani in nadomesti s popolnoma električnim motorjem ali pogonom na vodik.
Sendo Liners so inovativne tovorne ladje na hibridni pogon, ki proizvajajo veliko manj škodljivih emisij, goriva in imajo več prostora za tovorne kontejnerje. Nizozemsko pristanišče si z njihovo uporabo prizadeva za zmanjšanje emisij, v prvi vrsti zaradi Pariškega sporazuma, pa tudi zaradi prihajajoče uredbe IMO, ki predvideva uveljavitev globalne meje žvepla v gorivu v višini 0,5 odstotka od 1. januarja 2020.
Obe plovili bosta začeli pluti v začetku leta 2020, z njunimi plovbami pa nameravajo prihranili 32 odstotkov pri porabi goriva in 40 odstotkov pri emisijah ogljikovega dioksida na prepeljani zabojnik.
Pri gradnji ladij Sendo Liners so proizvajalci upoštevali tudi možnost kasneje predelanih posameznih delov ladje, kar pomeni, da imajo modularno zasnovo. Prilagoditve je mogoče izvesti enostavno in hitro. Na primer, motor z dizelskim pogonom se brez težav odstrani in nadomesti s popolnoma električnim motorjem ali pogonom na vodik.
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese