Šibeniški ladjedelci z ladjami za Norvežane
Šibenska hibridna dizelsko-električna ladja »Ida«, prva svojega imena pod novo blagovno znamko ladjedelnice Iskra, je tudi stota ladja za znanstveno-raziskovalne namene norveške pomorske industrije.
Odpri galerijo
Ladjedelnica Iskra Šibenik, ki je do nedavnega delovala pod imenom NCP Repair Ship Šibenik, je po uspešni poskusni vožnji le dostavila hibridno ladjo norveškemu kupcu, podjetju Moen Marin AS.
To je že druga hibridna ladja, ki so jo naredili in sestavili v hrvaškem Šibeniku, pa tudi prva njihova ladja, ki so jo splavili pod blagovno znamko Iskra Shipyard Šibenik in stota ladja, ki so jo iz šibeniške ladjedelnice Iskra dostavili na Norveško.
»Ida« je več kot 13 metrov dolg in 8 metrov širok hibridni katamaran z dizelskim in električnim motorjem. Zaradi naprednih tehnologij in inovativnih rešitev lahko plovilo upravljajo le tri osebe. Za njeno izdelavo so njeni oblikovalci iz norveškega podjetja Moen Marin AS predvideli le aluminij, kar so šibeniški ladjedelski mojstri tudi upoštevali.
»Ida« bodo uporabljali predvsem v norveških ribogojnicah lososa, saj gre za tehnološko inovativno plovilo, opremljeno z električnim pogonom, s katerim se zmanjša količina škodljivih izpustov in toplogrednih plinov v razmnoževalnem območju morskih organizmov.
Trenutno je ladjedelnica v Šibeniku prek družbe CroNoMar naročila gradnjo še 14 ladij za potrebe norveškega ribogojniškega trga. Naročili so različne vrste in modele ladij – ene so z enojnim trupom, druge z dvojim trupom, med njimi so tudi ribiške ladje in plovila, ki jih bodo uporabljali izključno v ribogojnicah. Vsa naročena plovila so hibridna, plula pa bodo ne le na Norveškem, pač pa tudi v ribogojnicah Savdske Arabije, Islandije, Kanade in še nekaterih drugih držav, še piše hrvaški Šibeniški portal.
To je že druga hibridna ladja, ki so jo naredili in sestavili v hrvaškem Šibeniku, pa tudi prva njihova ladja, ki so jo splavili pod blagovno znamko Iskra Shipyard Šibenik in stota ladja, ki so jo iz šibeniške ladjedelnice Iskra dostavili na Norveško.
Ladjedelnico je letos februarja prevzela slovenska Iskra, vodilni regionalni ponudnik inteligentnih industrijskih rešitev in najsodobnejših električnih izdelkov z dolgoletno tradicijo, so še zapisali na spletni strani.
»Ida« je več kot 13 metrov dolg in 8 metrov širok hibridni katamaran z dizelskim in električnim motorjem. Zaradi naprednih tehnologij in inovativnih rešitev lahko plovilo upravljajo le tri osebe. Za njeno izdelavo so njeni oblikovalci iz norveškega podjetja Moen Marin AS predvideli le aluminij, kar so šibeniški ladjedelski mojstri tudi upoštevali.
Plovilo za znanstveno-raziskovalne namene
»Ida« bodo uporabljali predvsem v norveških ribogojnicah lososa, saj gre za tehnološko inovativno plovilo, opremljeno z električnim pogonom, s katerim se zmanjša količina škodljivih izpustov in toplogrednih plinov v razmnoževalnem območju morskih organizmov.
Trenutno je ladjedelnica v Šibeniku prek družbe CroNoMar naročila gradnjo še 14 ladij za potrebe norveškega ribogojniškega trga. Naročili so različne vrste in modele ladij – ene so z enojnim trupom, druge z dvojim trupom, med njimi so tudi ribiške ladje in plovila, ki jih bodo uporabljali izključno v ribogojnicah. Vsa naročena plovila so hibridna, plula pa bodo ne le na Norveškem, pač pa tudi v ribogojnicah Savdske Arabije, Islandije, Kanade in še nekaterih drugih držav, še piše hrvaški Šibeniški portal.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.