Interier Triglav Laba nemško žirijo prepričal z odličnostjo v znamčni strategiji

Nemški institut za znamčenje (German Brand Institute) je nedavno razglasil prejemnike prestižnih nemških nagrad za znamčenje (German Brand Awards), ki jih za odličnost v znamčnih strategijah podeljuje neodvisna strokovna žirija. Triglav Lab je nagrado osvojil v kategoriji Znamčno komuniciranje - arhitektura in zgradbe.
Fotografija: FOTO: Triglav
Odpri galerijo
FOTO: Triglav

Že druga v vrsti mednarodnih nagrad, s katero se ponaša interier Triglav Laba (po lanski osvojeni nemški nagradi za oblikovanje German Design Awards, ki jo je prejel za sodobno oblikovan interier z efektivno integracijo prepoznavnih elementov znamčenja), je rezultat sodelovanja Skupine Triglav z oblikovalci oblikovalske agencije Gigodesign ter arhitekti biroja Triiije arhitekti.

Digitalni center v pritličju kultne Miheličeve veleblagovnice Slovenijales je zasnovan kot večfunkcijski prostor, v katerem lahko uporabniki vstopajo v neposreden, interaktiven stik z znamko skozi preplet digitalnih rešitev in fizičnega okolja.


 
Kot prvi zavarovalniški tehnološki center v regiji Triglav Lab uporabnike spoznava z naprednimi pametnimi rešitvami; tistim, ki so nevešči spletne uporabe, omogoča sklenitev zavarovanj; z interaktivnimi izkušnjami vožnje, smučarskih poletov, potresov in prometnih nesreč pa širšo javnost izobražuje in uči pravilnih odzivov v nevarnih okoliščinah.
FOTO: Triglav
FOTO: Triglav
 
Tjaša Kolenc Filipčič, direktorica Službe za marketing v Zavarovalnici Triglav, je komentirala veselo novico o osvojeni nagradi:

»Digitalni poligon Triglav Lab, ki je zasnovan kot center inovacij, pod eno streho združuje štiri družbe Skupine Triglav: Zavarovalnico Triglav, Triglav Zdravje, Triglav Sklade in Triglav, pokojninsko družbo. Sodobnemu uporabniku tako nudi enotno izkušnjo z znamko Triglav in mu hkrati omogoča neposredno izkušnjo s pametnimi rešitvami s področja zavarovalništva. Tehnološki center, ki je med drugim pomembno komunikacijsko orodje, se uporablja tudi za razvijanje in testiranje rešitev za izboljšanje uporabniške izkušnje, izvajanje dogodkov in delavnic z našimi partnerji ter sodelavci. Veseli nas, da so uporabnost in odličnost projekta prepoznali tudi strokovnjaki izven meja.«
 

Nemška nagrada za znamčenje (German Brand Award)


Nemški institut za znamčenje (German Brand Institute) temelji na dolgoletni tradiciji Nemškega sveta za oblikovanje (German Design Council), ki ga je leta 1953 ustanovil spodnji dom nemškega parlamenta z namenom podpiranja industrije in sistematičnega povečevanja dodane vrednosti gospodarstva. Inštitut je namenjen promociji in dolgoročni konkurenčnosti uspešnih blagovnih znamk in znamčnih strategij na mednarodni ravni.

Več iz rubrike

aktualno

Od 345 milijonov, unovčenih za 13,5 milijona evrov turističnih bonov

Prebivalci Slovenije so doslej unovčili 100.000 turističnih bonov v skupni vrednosti 13,5 milijona evrov, je sporočila Finančna uprava RS (Furs).

aktualno

Novo stanovanje v Avstriji stane deset letnih plač

V mednarodni primerjavi so najemnine na Dunaju še vedno razmeroma nizke, kaže Deloittova študija.

aktualno

Nemška aplikacija »covid-19« že prvi dan s 6,5 milijona uporabnikov

Nemci so aplikacijo za sledenje stikom vpeljali že junija, zagon aplikacije pa je bil izredno uspešen; v le 24 urah jo je uporabljalo 7,8 odstotkov prebivalstva.

aktualno

Hude posledice za milenijce in generacijo Z

Deloittova raziskava razkriva »odporno generacijo«: covid-19 prinaša hude posledice za milenijce in generacijo Z, a ti v njej vidijo priložnost za razmislek in ukrepanje.

Komentarji: