Slovenska podjetja letos pričakujejo 17-odstotni padec prihodkov

Slovenska podjetja letos v povprečju pričakujejo 17-odstotni upad prihodka, prav tako predvidevajo zmanjšanje izvoza, manj načrtovanih naložb in nižanje števila zaposlenih, je razvidno iz nove ankete Gospodarske zbornice Slovenije (GZS).
Fotografija: Anketiranci letos pričakujejo tudi, da se bo število zaposlenih zmanjšalo za povprečno 9 odstotkov. FOTO: Getty Images/iStockphoto
Odpri galerijo
Anketiranci letos pričakujejo tudi, da se bo število zaposlenih zmanjšalo za povprečno 9 odstotkov. FOTO: Getty Images/iStockphoto

Približno 80 odstotkov anketirancev letos pričakuje padec prihodkov, le 13 jih načrtuje povečanje, medtem ko jih približno 8 odstotkov pravi, da se njihovi dohodki v primerjavi z letom 2019 ne bodo spremenili, je v junijski ekonomski raziskavi, objavljeni v ponedeljek, zapisala GZS.

V anketi, ki je bila opravljena med 20. majem in 15. junijem, je sodelovalo 272 podjetij, pri čemer je bilo 44 odstotkov mikro in malih podjetij.



Anketirana podjetja letos pričakujejo povprečni padec izvoza v višini 14 odstotkov. Približno 63 odstotkov udeležencev pričakuje, da bo njihov izvoz upadel, 16 odstotkov pa napoveduje večji izvoz.

Poleg tega je približno 54 odstotkov podjetij izjavilo, da bodo naložbe zmanjšali v primerjavi z letom 2019, približno 35 odstotkov jih namerava vložiti več v primerjavi z letom 2019, 15 odstotkov anketiranih pa sporoča, da bodo njihove naložbene naložbe na lanski ravni.

Anketiranci letos pričakujejo tudi, da se bo število zaposlenih zmanjšalo za povprečno 9 odstotkov. Približno 53 odstotkov jih predvideva upad števila svojih delavcev, 19 odstotkov jih načrtuje povečanje delovne sile.
 

Več iz rubrike

aktualno

Nemška aplikacija »covid-19« že prvi dan s 6,5 milijona uporabnikov

Nemci so aplikacijo za sledenje stikom vpeljali že junija, zagon aplikacije pa je bil izredno uspešen; v le 24 urah jo je uporabljalo 7,8 odstotkov prebivalstva.

aktualno

Hude posledice za milenijce in generacijo Z

Deloittova raziskava razkriva »odporno generacijo«: covid-19 prinaša hude posledice za milenijce in generacijo Z, a ti v njej vidijo priložnost za razmislek in ukrepanje.

aktualno

Poslujte sodobno z uporabo naprednega paketa

Digitalne storitve vsak dan znova dokazujejo, da so dobrodošla rešitev za naš natrpani vsakdan. Z njihovo pomočjo se lahko opravkov lotimo kar od doma ali med potjo; vse, kar potrebujemo, so le račun…

aktualno

Iztok Seljak, Hidria: Kriza nikakor ni mimo

V skupini Hidria so junija in julija naročila po koronskem šoku začela rasti, a v podjetju ostajajo previdni, je v intervjuju za STA povedal direktor Hidrie Holdinga Iztok Seljak.

Komentarji: