Interier Triglav Laba nemško žirijo prepričal z odličnostjo v znamčni strategiji
Nemški institut za znamčenje (German Brand Institute) je nedavno razglasil prejemnike prestižnih nemških nagrad za znamčenje (German Brand Awards), ki jih za odličnost v znamčnih strategijah podeljuje neodvisna strokovna žirija. Triglav Lab je nagrado osvojil v kategoriji Znamčno komuniciranje - arhitektura in zgradbe.
Odpri galerijo
Že druga v vrsti mednarodnih nagrad, s katero se ponaša interier Triglav Laba (po lanski osvojeni nemški nagradi za oblikovanje German Design Awards, ki jo je prejel za sodobno oblikovan interier z efektivno integracijo prepoznavnih elementov znamčenja), je rezultat sodelovanja Skupine Triglav z oblikovalci oblikovalske agencije Gigodesign ter arhitekti biroja Triiije arhitekti.
Digitalni center v pritličju kultne Miheličeve veleblagovnice Slovenijales je zasnovan kot večfunkcijski prostor, v katerem lahko uporabniki vstopajo v neposreden, interaktiven stik z znamko skozi preplet digitalnih rešitev in fizičnega okolja.
Kot prvi zavarovalniški tehnološki center v regiji Triglav Lab uporabnike spoznava z naprednimi pametnimi rešitvami; tistim, ki so nevešči spletne uporabe, omogoča sklenitev zavarovanj; z interaktivnimi izkušnjami vožnje, smučarskih poletov, potresov in prometnih nesreč pa širšo javnost izobražuje in uči pravilnih odzivov v nevarnih okoliščinah.
Tjaša Kolenc Filipčič, direktorica Službe za marketing v Zavarovalnici Triglav, je komentirala veselo novico o osvojeni nagradi:
»Digitalni poligon Triglav Lab, ki je zasnovan kot center inovacij, pod eno streho združuje štiri družbe Skupine Triglav: Zavarovalnico Triglav, Triglav Zdravje, Triglav Sklade in Triglav, pokojninsko družbo. Sodobnemu uporabniku tako nudi enotno izkušnjo z znamko Triglav in mu hkrati omogoča neposredno izkušnjo s pametnimi rešitvami s področja zavarovalništva. Tehnološki center, ki je med drugim pomembno komunikacijsko orodje, se uporablja tudi za razvijanje in testiranje rešitev za izboljšanje uporabniške izkušnje, izvajanje dogodkov in delavnic z našimi partnerji ter sodelavci. Veseli nas, da so uporabnost in odličnost projekta prepoznali tudi strokovnjaki izven meja.«
Nemški institut za znamčenje (German Brand Institute) temelji na dolgoletni tradiciji Nemškega sveta za oblikovanje (German Design Council), ki ga je leta 1953 ustanovil spodnji dom nemškega parlamenta z namenom podpiranja industrije in sistematičnega povečevanja dodane vrednosti gospodarstva. Inštitut je namenjen promociji in dolgoročni konkurenčnosti uspešnih blagovnih znamk in znamčnih strategij na mednarodni ravni.
Digitalni center v pritličju kultne Miheličeve veleblagovnice Slovenijales je zasnovan kot večfunkcijski prostor, v katerem lahko uporabniki vstopajo v neposreden, interaktiven stik z znamko skozi preplet digitalnih rešitev in fizičnega okolja.
PREBERITE TUDI:
Kot prvi zavarovalniški tehnološki center v regiji Triglav Lab uporabnike spoznava z naprednimi pametnimi rešitvami; tistim, ki so nevešči spletne uporabe, omogoča sklenitev zavarovanj; z interaktivnimi izkušnjami vožnje, smučarskih poletov, potresov in prometnih nesreč pa širšo javnost izobražuje in uči pravilnih odzivov v nevarnih okoliščinah.
Tjaša Kolenc Filipčič, direktorica Službe za marketing v Zavarovalnici Triglav, je komentirala veselo novico o osvojeni nagradi:
»Digitalni poligon Triglav Lab, ki je zasnovan kot center inovacij, pod eno streho združuje štiri družbe Skupine Triglav: Zavarovalnico Triglav, Triglav Zdravje, Triglav Sklade in Triglav, pokojninsko družbo. Sodobnemu uporabniku tako nudi enotno izkušnjo z znamko Triglav in mu hkrati omogoča neposredno izkušnjo s pametnimi rešitvami s področja zavarovalništva. Tehnološki center, ki je med drugim pomembno komunikacijsko orodje, se uporablja tudi za razvijanje in testiranje rešitev za izboljšanje uporabniške izkušnje, izvajanje dogodkov in delavnic z našimi partnerji ter sodelavci. Veseli nas, da so uporabnost in odličnost projekta prepoznali tudi strokovnjaki izven meja.«
Nemška nagrada za znamčenje (German Brand Award)
Nemški institut za znamčenje (German Brand Institute) temelji na dolgoletni tradiciji Nemškega sveta za oblikovanje (German Design Council), ki ga je leta 1953 ustanovil spodnji dom nemškega parlamenta z namenom podpiranja industrije in sistematičnega povečevanja dodane vrednosti gospodarstva. Inštitut je namenjen promociji in dolgoročni konkurenčnosti uspešnih blagovnih znamk in znamčnih strategij na mednarodni ravni.
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese