Hrvaški Končar niza uspeh za uspehom; tokrat dosegel pomemben preboj
Znano hrvaško podjetje Končar s sedežem v Zagrebu je doseglo pomemben mejnik in poslovanje razširilo na azijski trg.
Odpri galerijo
Hrvaško podjetje Končar s sedežem v Zagrebu, ki se ukvarja s proizvodnjo električne opreme, transportnih vozil, opreme za elektrarne, gospodinjskih aparatov in drugih naprav, je poslovanje razširilo tudi na azijski trg. Pomemben preboj je uspel podružnici Generatorji i motori d.d.
Pogodba z japonskim investitorjem je bila sklenjena po dveh letih zbiranja ponudb in pogajanj. Predstavniki podjetja Končar so povedali, da pogodba obsega načrtovanje, proizvodnjo in nadzor v času vgradnje treh generatorjev za dve različni majhni hidroelektrarni. Projekt bo izveden v dveh fazah.
Sklenitev pogodbe sicer predstavlja nadaljevanje dosedanjega uspešnega sodelovanja med Končarjem in avstrijskim proizvajalcem turbin. V naslednjih treh letih bosta morali podjetji upravičiti zaupanje, ki jima ga je izkazal svetovalec z Japonske.
Hkrati gre tudi za prvi primer, ko so japonski vlagatelji izbrali proizvajalca turbin s sedežem v Evropi. Končar GIM tako ne bo imel zgolj naloge dobro predstaviti kakovost svojega dela, ampak bo hkrati tudi pionir pri odpiranju trga morebitnim drugim evropskim proizvajalcem.
Končar se je v projekt vključil tudi zaradi izziva, ki ga predstavljajo visoke zahteve japonskih svetovalcev. Japonska naj bi kot trg na prvo mesto postavljala kakovost, tehnične rešitve in dobro medsebojno komunikacijo.
Končar si na podlagi sklenjenega sodelovanja v prihodnje obeta tudi prevzem drugih podobnih projektov na Japonskem.
Podjetje sicer deluje kar na 130 trgih po svetu. Največji delež produktov se izvozi v Nemčijo, na Švedsko, v Združene arabske emirate in v Avstrijo. Evropska unija predstavlja dve tretjini celotnega trga tega uspešnega hrvaškega podjetja.
Končar Generatorji i motorji d.d. je do sedaj po vsem svetu realiziral že 375 hidroelektrarn. Posamezni produkti so prilagojeni potrebam kupcev in tvorijo nišni trg podjetja. Proizvedenih in revitaliziranih je bilo tudi 700 generatorjev. Končarjevi poslovni rezultati sicer temeljijo na lastnemu razvoju in proizvodnji izdelkov, sodelovanju z drugimi podjetji in številnimi znanstvenimi institucijami.
Pogodba z japonskim investitorjem je bila sklenjena po dveh letih zbiranja ponudb in pogajanj. Predstavniki podjetja Končar so povedali, da pogodba obsega načrtovanje, proizvodnjo in nadzor v času vgradnje treh generatorjev za dve različni majhni hidroelektrarni. Projekt bo izveden v dveh fazah.
Sklenitev pogodbe sicer predstavlja nadaljevanje dosedanjega uspešnega sodelovanja med Končarjem in avstrijskim proizvajalcem turbin. V naslednjih treh letih bosta morali podjetji upravičiti zaupanje, ki jima ga je izkazal svetovalec z Japonske.
Hkrati gre tudi za prvi primer, ko so japonski vlagatelji izbrali proizvajalca turbin s sedežem v Evropi. Končar GIM tako ne bo imel zgolj naloge dobro predstaviti kakovost svojega dela, ampak bo hkrati tudi pionir pri odpiranju trga morebitnim drugim evropskim proizvajalcem.
Japonska – zahteven trg, ki v ospredje postavlja kakovost in dobro medsebojno komunikacijo
Končar se je v projekt vključil tudi zaradi izziva, ki ga predstavljajo visoke zahteve japonskih svetovalcev. Japonska naj bi kot trg na prvo mesto postavljala kakovost, tehnične rešitve in dobro medsebojno komunikacijo.
Končar si na podlagi sklenjenega sodelovanja v prihodnje obeta tudi prevzem drugih podobnih projektov na Japonskem.
Podjetje sicer deluje kar na 130 trgih po svetu. Največji delež produktov se izvozi v Nemčijo, na Švedsko, v Združene arabske emirate in v Avstrijo. Evropska unija predstavlja dve tretjini celotnega trga tega uspešnega hrvaškega podjetja.
Končar Generatorji i motorji d.d. je do sedaj po vsem svetu realiziral že 375 hidroelektrarn. Posamezni produkti so prilagojeni potrebam kupcev in tvorijo nišni trg podjetja. Proizvedenih in revitaliziranih je bilo tudi 700 generatorjev. Končarjevi poslovni rezultati sicer temeljijo na lastnemu razvoju in proizvodnji izdelkov, sodelovanju z drugimi podjetji in številnimi znanstvenimi institucijami.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.