Potrošnikom je trenutno najbolj pomemben denar - raziskava

Evropskim potrošnikom je v času pandemije covida-19 pri nakupovanju najbolj pomemben denar, ki jih hkrati straši in ga tudi najbolj pogrešajo, je pokazala raziskava, ki jo je junija med potrošniki v 39 evropskih državah izvedla švicarska certifikacijska in raziskovalna organizacija Icertias.
Fotografija: Potrošniki pri nakupovanju trenutno denar tudi najbolj pogrešajo. FOTO: Getty Images/iStockphoto
Odpri galerijo
Potrošniki pri nakupovanju trenutno denar tudi najbolj pogrešajo. FOTO: Getty Images/iStockphoto

V raziskavi sodelujoči potrošniki so odgovarjali na različna Icertiasova vprašanja. Denar je najpogostejša beseda, ko potrošniki pomislijo na besedo nakupovanje, sledijo mu oblačila, hrana, čevlji, blago, zabava, srečen, cena in splet.

Denar jim je pri nakupovanju tudi najpomembnejši, sledijo cena, kakovost, oblačila, hrana, zabava, stil oz. slog, odprema izdelkov, strošek in izgled.

Potrošniki pri nakupovanju trenutno denar tudi najbolj pogrešajo. Pogrešajo pa tudi hrano, prijatelje, tam preživeti čas, ljudi, oblačila, samo nakupovanje, novosti in poceni izdelke.



Denarja se potrošniki pri nakupovanju tudi najbolj bojijo. Med najpogostejšimi odgovori na vprašanje, česa se najbolj bojijo, so tudi cena, kakovost, ljudje, prevara, nepoštenost, slab, korona, covid, drago, prevaranti, ponaredek in kraja.

Denarja se potrošniki pri nakupovanju tudi najbolj bojijo. FOTO: Getty Images/iStockphoto
Denarja se potrošniki pri nakupovanju tudi najbolj bojijo. FOTO: Getty Images/iStockphoto
Potrošniki se medtem pri nakupovanju najbolj veselijo oblačil, sledijo nakupovanje, hrana, zabava, denar, izbira, cena, vse, novosti, kakovost,izdelki, čas in slog.

Pri nakupovanju najbolj cenijo kakovost, sledijo denar, oblačila, ta preživeti čas, hrana, cena, srečo, telefon, izdelki in poceni izdelki.

Potrošnike pri nakupovanju najbolj motijo oz. vznemirjajo ljudje. Med stvarmi, ki so jih kot moteče našteli pri nakupovanju, so še cena, denar, zaščitne maske, čakanje, gneča, plačevanje, čas in hrana.

Medtem so potrošniki pri vprašanju, kaj jim je pri nakupovanju v današnjem času najbolj pomembno, med ponujenimi odgovori največkrat izbrali ceno, kakovost, največja vrednost za denar, varnost zaradi covida-19 in prijaznost.

Icertias je raziskavo izvedel med 1. in 24. junijem, v njej pa je preko spleta sodelovalo 28.340 potrošnikov iz Albanije, Avstrije, Belorusije, Belgije, BiH, Bolgarije, Češke, Črne gore, Danske, Estonije, Finske, Francije, Grčije, Hrvaške, Italije, Irske, Islandije, Latvije, Litve, Luksemburga, Malte, Madžarske, Moldavije, Nemčije, Nizozemske, Norveške, Polske, Portugalske, Romunije, Severne Makedonije, Slovenije, Srbije, Slovaške, Španije, Švedske, Švice, Ukrajine in Velike Britanije.

Več iz rubrike