V Mariboru do hotelskih storitev kar prek aplikacije

V nekaterih mariborskih hotelih je na voljo aplikacija, s katero je mogoče rezervirati sobo ter naročiti in plačati storitve.
Fotografija: Rezervacijo hotelske sobe prek aplikacije ponujajo tudi mariborski hoteli. Foto: Kritchanut/Getty Images/iStockphoto
Odpri galerijo
Rezervacijo hotelske sobe prek aplikacije ponujajo tudi mariborski hoteli. Foto: Kritchanut/Getty Images/iStockphoto

Rezervacija sobe, plačilo storitev, odpiranje vrat z virtualnim ključem in naročilo različnih storitev lahko gostje v mariborskih hotelih Betnava in Inn Hotel ter v Pohorju Village Resortu opravljajo prek aplikacije, poroča STA.

image_alt
Hoteli s petimi zvezdicami za manj kot 35 evrov na noč

Večina gostov še vedno raje uporablja star način

Aplikacijo je razvilo nagrajeno madžarsko podjetje TMRW Life, uporablja pa jo že več kot 5000 uporabnikov. V Sloveniji jo je predstavilo mariborsko podjetje 5Start, ki upravlja prej omenjene hotele.

Po navedbah STA je direktor podjetja in vodja kooperative mariborskih hotelov Vasja Ilešič povedal, da njihova aplikacija omogoča prilagajanje sodobnim tehnologijam ter izvajanje hotelirskih storitev skoraj brez osebja, kar je še posebej pomembno v času, ko se turizem bori s pomanjkanjem kadra.

Dodal je tudi, da ja namen aplikacije povečati prihodke in prihraniti denar ter izboljšati digitalno izkušnjo gostov. V njihovih treh hotelih uporabljajo aplikacijo že nekaj časa, vendar pa nekateri gostje, še posebej iz držav nekdanje Jugoslavije, raje uporabljajo star način opravljanja storitev, navajajo nekateri mediji.  

Slika je simbolična. Foto: Boyloso/Getty Images/iStockphoto
Slika je simbolična. Foto: Boyloso/Getty Images/iStockphoto

Novo tehnologijo, ki med drugim omogoča tudi 24-urni dostop do recepcije s samostojno prijavo in odjavo, uporablja le petina njihovih gostov. Kot je še povedal direktor podjetja, aplikacijo glede na njihov odziv in potrebe sproti nadgrajujejo.

Med gosti samo 10 odstotkov tujcev

Odprtje turističnih zmogljivosti ob koncu prejšnjega vala epidemije je prineslo zadovoljivo število gostov, je povedal Ilešič in dodal, da se zavedajo, da prihajajo časi, ko bodo morali še bolj zavihati rokave.

»Po zaslugi bonov je bilo med našimi gosti 90 odstotkov domačih, kar je v prihodnje nevzdržno, zato že skušamo navezovati stike s tujimi trgi, ki so za naš turizem absolutno potrebni,« pravi in dodaja, da za zimske mesece beležijo veliko število rezervacij.

Ilešič si želi, da bi veljavnost turističnih bonov podaljšali vsaj še do konca zimske turistične sezone. Meni namreč, da si je hotelski sektor v času epidemije opomogel predvsem po njihovi zaslugi.

image_alt
Odprtje trgovin brez blagajn, v katerih kupec vzame izdelke in odide

Spomnil pa je tudi na sicer alarmantne razmere v mariborskem hotelirstvu. Nekaj hotelov je zaprtih, večina pa je v postopku prodaje. Meni, da bi se moral Maribor čim prej začeti ukvarjati s produktom, ki bi prinašal nočitve tudi v mrtvih mesecih, navaja STA.

Več iz rubrike