V Mariboru do hotelskih storitev kar prek aplikacije
Rezervacija sobe, plačilo storitev, odpiranje vrat z virtualnim ključem in naročilo različnih storitev lahko gostje v mariborskih hotelih Betnava in Inn Hotel ter v Pohorju Village Resortu opravljajo prek aplikacije, poroča STA.
Večina gostov še vedno raje uporablja star način
Aplikacijo je razvilo nagrajeno madžarsko podjetje TMRW Life, uporablja pa jo že več kot 5000 uporabnikov. V Sloveniji jo je predstavilo mariborsko podjetje 5Start, ki upravlja prej omenjene hotele.
Po navedbah STA je direktor podjetja in vodja kooperative mariborskih hotelov Vasja Ilešič povedal, da njihova aplikacija omogoča prilagajanje sodobnim tehnologijam ter izvajanje hotelirskih storitev skoraj brez osebja, kar je še posebej pomembno v času, ko se turizem bori s pomanjkanjem kadra.
Dodal je tudi, da ja namen aplikacije povečati prihodke in prihraniti denar ter izboljšati digitalno izkušnjo gostov. V njihovih treh hotelih uporabljajo aplikacijo že nekaj časa, vendar pa nekateri gostje, še posebej iz držav nekdanje Jugoslavije, raje uporabljajo star način opravljanja storitev, navajajo nekateri mediji.
Novo tehnologijo, ki med drugim omogoča tudi 24-urni dostop do recepcije s samostojno prijavo in odjavo, uporablja le petina njihovih gostov. Kot je še povedal direktor podjetja, aplikacijo glede na njihov odziv in potrebe sproti nadgrajujejo.
Med gosti samo 10 odstotkov tujcev
Odprtje turističnih zmogljivosti ob koncu prejšnjega vala epidemije je prineslo zadovoljivo število gostov, je povedal Ilešič in dodal, da se zavedajo, da prihajajo časi, ko bodo morali še bolj zavihati rokave.
»Po zaslugi bonov je bilo med našimi gosti 90 odstotkov domačih, kar je v prihodnje nevzdržno, zato že skušamo navezovati stike s tujimi trgi, ki so za naš turizem absolutno potrebni,« pravi in dodaja, da za zimske mesece beležijo veliko število rezervacij.
Ilešič si želi, da bi veljavnost turističnih bonov podaljšali vsaj še do konca zimske turistične sezone. Meni namreč, da si je hotelski sektor v času epidemije opomogel predvsem po njihovi zaslugi.
Spomnil pa je tudi na sicer alarmantne razmere v mariborskem hotelirstvu. Nekaj hotelov je zaprtih, večina pa je v postopku prodaje. Meni, da bi se moral Maribor čim prej začeti ukvarjati s produktom, ki bi prinašal nočitve tudi v mrtvih mesecih, navaja STA.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.