Coca-Cola v Sloveniji na pomoč gostincem
Nova oglaševalska kampanja se začenja z ganljivim manifestom za spremembo, katerega avtor je George The Poet.

Odpri galerijo
FOTO: REUTERS/Mike Blake
Coca-Cola je v aprilu začasno zaustavila vse načrtovane marketinške aktivnosti in preusmerila sredstva v pomoč skupnostim in podporo svojih najbolj prizadetih partnerjev v maloprodaji. Družba je skupaj s svojimi partnerji na področju polnjenja in distribucije, v Sloveniji torej s podjetjem Coca-Cola HBC Slovenija, in Fundacijo Coca-Cola, katera je namenjena podpori človekoljubnim dejavnostim v skupnostih, kjer Coca-Cola posluje, doslej na globalni ravni donirala več kot 100 milijonov ameriških dolarjev humanitarnim organizacijam, ki so imele veliko vlogo v boju s krizo zaradi covida-19.
V Sloveniji je Fundacija Coca-Cola z donacijo v višini 100.000 ameriških dolarjev podprla humanitarna prizadevanja Rdečega križa Slovenije za omejevanje širjenja epidemije covida-19 in za podporo najbolj ranljivim skupinam.
Sedaj se Coca-Cola vrača na male zaslone v Sloveniji z novo kampanjo »Odprti kot nikoli doslej«.
Kampanja, ki jo je zasnovala agencija 72andSunny iz Amsterdama, označuje čas kulturnih in družbenih sprememb. Začne se z manifestom, ki ga je posebej za Coca-Colo napisal nagrajeni umetnik George The Poet. Umetnikove besede nas spodbujajo, da smo »odprti za spremembe«, smo hvaležni za stvari z nove perspektive in najdemo priložnosti v tej »novi normalnosti«.
Vinko Kovačić, vodja komuniciranja v družbi Coca-Cola Adria, poudarja: »Kampanja ‘Odprti kot nikoli doslej’ temelji na prepričanju, da se nam ni potrebno »vrniti« v normalnost. Namesto tega lahko napredujemo in ustvarimo svet, ki bo ne le drugačen, temveč boljši. Kampanja podpira in izkazuje spoštovanje do naših maloprodajnih partnerjev, vključno z lokalnimi hoteli, bari in restavracijami. Številni med njimi ponovno odpirajo svoja vrata skupnostim po zahtevnem času za gospodarstvo, čeprav so že od nekdaj v središču našega družabnega življenja.«
Objavo manifesta spremlja druga faza pomoči skupnostim. Ta se odraža v obsežnih dejavnostih, s katerimi želi Coca-Cola pomagati gostinstvu in svojim partnerjem v sektorju HoReCa.
Podpora partnerjev v sektorju HoReCa poteka z dodelitvijo sredstev in nudenjem strokovnega znanja, kar gostincem omogoča ustvarjanje lastnih oglasov prek inovativne digitalne platforme Ad Creator. Ko gostinci ustvarijo oglase, jih Coca-Cola sponzorira in promovira na spletnih kanalih. Oglasi se na individualiziran način delijo na spletnih kanalih in gostincem pomagajo pri promociji njihove ponudbe ali preprosto pri privabljanju gostov v njihove hotele, restavracije ali bare. Ta vrsta podpore je na voljo 330 gostinskim obratom v Sloveniji.
Za nekatere partnerske gostinske lokale so v izdelavi tudi posebni senčniki z integriranimi razkužili za dezinfekcijo rok. S tem se gostincem zmanjšujejo stroški, zaradi prilagajanja ukrepom za boj proti covidu-19.
Po dolgem obdobju, v katerem smo ostali brez številnih stvari, ki smo jih imeli za samoumevne, se vračamo k starim navadam. Življenje v času zaustavitve javnega življenja nas je naučilo, da smo previdnejši, a tudi bolj odprti kot kdajkoli prej. Željni prijateljev in žejni druženja – nastopil je čas, da zopet nazdravimo.
V tem duhu se začenja tudi promocijska aktivnost ‘To Coca-Colo podarimo mi’, s katero lahko potrošniki osvojijo brezplačno pijačo Coca-Cola ali Coca-Cola Zero v svojem najljubšem lokalu.
V Sloveniji je Fundacija Coca-Cola z donacijo v višini 100.000 ameriških dolarjev podprla humanitarna prizadevanja Rdečega križa Slovenije za omejevanje širjenja epidemije covida-19 in za podporo najbolj ranljivim skupinam.
Sedaj se Coca-Cola vrača na male zaslone v Sloveniji z novo kampanjo »Odprti kot nikoli doslej«.
Kampanja, ki jo je zasnovala agencija 72andSunny iz Amsterdama, označuje čas kulturnih in družbenih sprememb. Začne se z manifestom, ki ga je posebej za Coca-Colo napisal nagrajeni umetnik George The Poet. Umetnikove besede nas spodbujajo, da smo »odprti za spremembe«, smo hvaležni za stvari z nove perspektive in najdemo priložnosti v tej »novi normalnosti«.
Vinko Kovačić, vodja komuniciranja v družbi Coca-Cola Adria, poudarja: »Kampanja ‘Odprti kot nikoli doslej’ temelji na prepričanju, da se nam ni potrebno »vrniti« v normalnost. Namesto tega lahko napredujemo in ustvarimo svet, ki bo ne le drugačen, temveč boljši. Kampanja podpira in izkazuje spoštovanje do naših maloprodajnih partnerjev, vključno z lokalnimi hoteli, bari in restavracijami. Številni med njimi ponovno odpirajo svoja vrata skupnostim po zahtevnem času za gospodarstvo, čeprav so že od nekdaj v središču našega družabnega življenja.«
Objavo manifesta spremlja druga faza pomoči skupnostim. Ta se odraža v obsežnih dejavnostih, s katerimi želi Coca-Cola pomagati gostinstvu in svojim partnerjem v sektorju HoReCa.
PREBERITE TUDI:
Podpora partnerjev v sektorju HoReCa poteka z dodelitvijo sredstev in nudenjem strokovnega znanja, kar gostincem omogoča ustvarjanje lastnih oglasov prek inovativne digitalne platforme Ad Creator. Ko gostinci ustvarijo oglase, jih Coca-Cola sponzorira in promovira na spletnih kanalih. Oglasi se na individualiziran način delijo na spletnih kanalih in gostincem pomagajo pri promociji njihove ponudbe ali preprosto pri privabljanju gostov v njihove hotele, restavracije ali bare. Ta vrsta podpore je na voljo 330 gostinskim obratom v Sloveniji.

Senčniki z integriranimi razkužili za dezinfekcijo rok. FOTO: Coca-Cola Adria
Po dolgem obdobju, v katerem smo ostali brez številnih stvari, ki smo jih imeli za samoumevne, se vračamo k starim navadam. Življenje v času zaustavitve javnega življenja nas je naučilo, da smo previdnejši, a tudi bolj odprti kot kdajkoli prej. Željni prijateljev in žejni druženja – nastopil je čas, da zopet nazdravimo.
V tem duhu se začenja tudi promocijska aktivnost ‘To Coca-Colo podarimo mi’, s katero lahko potrošniki osvojijo brezplačno pijačo Coca-Cola ali Coca-Cola Zero v svojem najljubšem lokalu.
Več iz rubrike
Tesla na ceste z robotaksiji – lahko tekmuje z Waymom?
Samovozeči taksiji omogočajo velik potencial za rast.
Čeprav se Murdochovi srdito prepirajo, njihov imperij cveti
Zakaj so vlagatelji tako navdušeni nad njihovimi medijskimi podjetji?
Zadnje novice
Ne spreglejte
Kar 2,5 %* letno? Redkost na slovenskem trgu, ki jo morate izkoristiti
AKTUALNO
Kam trenutno vlagajo denar najbolj izkušeni vlagatelji?
AKTUALNO
Človek, ki rešuje milijonske napake umetne inteligence
AKTUALNO
Država najbolj podprla odbojko, nordijce, žensko košarko in olimpijski festival
AKTUALNO