Bugatti Rimac: Hrvat se je združil z Bugattijem
Hrvaško podjetje Rimac Automobili se je združilo z ikoničnim avtomobilskim proizvajalcem Bugattijem.
Odpri galerijo
Družba Rimac Automobili se bo preimenovala v skupino Rimac, sestavljena pa bo iz dveh družb - Bugatti Rimac in Rimac Technology.
Skupina Rimac bo 55-odstotni lastnik novonastale družbe ter 100-odstotni lastnik družbe Rimac Technology, ki bo med drugim nadaljevala z razvojem baterij, motorjev in ostalih komponent.
Prve neuradne informacije, da se Rimac z Volkswagnom dogovarja za prevzem znamke Bugatti, so se pojavile lani jeseni. Zdaj so v hrvaškem podjetju informacijo potrdili in dodali, da gre za zgodovinsko prelomnico.
Kot so dodali, bosta Rimac Automobili in Bugatti še naprej poslovala neodvisno, kar pomeni, da bodo Bugattijeve avtomobile, ki imajo več kot stoletno tradicijo, še naprej proizvajali v Molsheimu v Franciji.
Rimac je sicer aprila letos napovedal 200 milijonov evrov vredno investicijo v nov poslovno-raziskovalni kompleks, ki ga bo zgradil v Sveti Nedelji. Pričakuje, da bodo kompleks odprli v letu 2023, sčasoma pa bosta v novem kompleksu sedeža tako Bugatti Rimca kot družbe Rimac Technology.
Rimac je ob objavi izjavil, da prevzem Bugattija povzdiguje celotni projekt na popolnoma novo raven. Meni, da se z Bugattijem odlično dopolnjujeta.
Zadovoljstva niso skrivali niti v Porscheju. »Na področju elektromobilnosti prepletamo močno Bugattijevo strokovnost in ogromno inovativno moč Rimca«, je povedal predsednik uprave Porscheja Oliver Blume.
Več podrobnosti o projektu bodo razkrili zvečer na predstavitvi v Dubrovniku.
Skupina Rimac bo 55-odstotni lastnik novonastale družbe ter 100-odstotni lastnik družbe Rimac Technology, ki bo med drugim nadaljevala z razvojem baterij, motorjev in ostalih komponent.
Prve neuradne informacije, da se Rimac z Volkswagnom dogovarja za prevzem znamke Bugatti, so se pojavile lani jeseni. Zdaj so v hrvaškem podjetju informacijo potrdili in dodali, da gre za zgodovinsko prelomnico.
Mate Rimac, ki bo izvršni direktor podjetja Bugatti Rimac, bo obdržal 37-odstotni delež v skupini, nemški proizvajalec avtomobilov Porsche bo imel 24 odstotkov lastništva, korejska skupina Hyundai Motor 12 odstotkov, ostali vlagatelji pa 27 odstotkov, kaže grafična podobo lastniške strukture skupine, ki so jo objavili na spletni strani hrvaške družbe s sedežem v Sveti Nedelji nedaleč od Zagreba.
Kot so dodali, bosta Rimac Automobili in Bugatti še naprej poslovala neodvisno, kar pomeni, da bodo Bugattijeve avtomobile, ki imajo več kot stoletno tradicijo, še naprej proizvajali v Molsheimu v Franciji.
Rimac je sicer aprila letos napovedal 200 milijonov evrov vredno investicijo v nov poslovno-raziskovalni kompleks, ki ga bo zgradil v Sveti Nedelji. Pričakuje, da bodo kompleks odprli v letu 2023, sčasoma pa bosta v novem kompleksu sedeža tako Bugatti Rimca kot družbe Rimac Technology.
Rimac je ob objavi izjavil, da prevzem Bugattija povzdiguje celotni projekt na popolnoma novo raven. Meni, da se z Bugattijem odlično dopolnjujeta.
Zadovoljstva niso skrivali niti v Porscheju. »Na področju elektromobilnosti prepletamo močno Bugattijevo strokovnost in ogromno inovativno moč Rimca«, je povedal predsednik uprave Porscheja Oliver Blume.
Več podrobnosti o projektu bodo razkrili zvečer na predstavitvi v Dubrovniku.
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese