Besedna igra Wordle prodana za zajetno vsoto denarja
Josh Wardle, inženir programske opreme, je lani poleti za svojo partnerko, veliko ljubiteljico besednih iger, ustvaril igro iskanja besed Wordle. Igra je postala kmalu priljubljena med člani razširjene družine, zato se je Wardle odločil, da jo predstavi svetu.
Cena ostaja neznanka
Niti približno pa si ni mislil, da bo postala tako popularna. Še novembra je igro igralo »le« 90 ljudi, samo dva meseca kasneje pa že 300.000, poroča New York Times, ki je igro odkupil, da bi obogatil svojo ponudbo križank in ugank.
Točen znesek, ki so ga odšteli za nakup igre, ostaja neznanka, cena pa naj bi se vrtela med milijonom in petimi milijoni dolarjev, navaja STA. Wardle namerava za zdaj ostati pri projektu in pomagati pri izboljšavah.
Aplikacija zaenkrat ostaja brezplačna
Igra je hitro postala svetovni fenomen. Danes jo namreč igra že več kot dva milijona ljudi. K temu je zagotovo pripomogla njena enostavnost in to, da je brez vsiljivih oglasov in pasic.
Ko si igralec naloži aplikacijo, dobi na zaslon razpredelnico s praznimi kvadratki vodoravno in navpično. V šestih poskusih mora uganiti besedo, sestavljeno iz petih črk v angleškem jeziku. Na mestu s pravilno črko se kvadratek obarva zeleno, nepravilno mesto s pravilno črko pa se obarva rumeno.
Wardle je prepričan, da je priljubljenost igre tako hitro zrastla tudi zaradi omejitve na eno igro na dan.
Aplikacija bo še naprej ostala brezplačna, poroča New York Times, vendar pa bodo verjetno dodali oglase.
Nastajajo številne kopije
Podoben prototip je Wardle ustvaril že leta 2013, vendar je zaradi nezainteresiranosti znancev projekt opustil. Hkrati z naraščajočo priljubljenostjo igre Wordle so začele nastajati številne kopije. Apple je januarja v aplikaciji App Store odstranil vse kopije in tudi original, navaja STA, Twitter pa naj bi odstranil robotsko aplikacijo, ki je igralcem ponujala rešitve oziroma uganke za naslednji dan.
K prodaji pripomogel pristop Timesa do kakovosti njihovih iger
Josh Wardle in njegova zaročenka sta med pandemijo covida-19 reševala znamenite križanke New York Timesa, kar je zagotovo prispevalo k odločitvi, da se je igro prodalo časopisu.
»Uganke New York Timesa so imele vlogo pri nastanku Wordla, zato se mi zdi ta korak naraven,« je ob prodaji povedal Wardle in dodal, da je dolgo občudoval kakovost Timesovih iger in spoštovanje, s katerim obravnavajo svoje igralce.
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese