Air France bo število zaposlenih zmanjšal za skoraj 7600
Francoski letalski prevoznik Air France bo število zaposlenih na ravni skupine zmanjšal za 7580, so danes sporočili iz družbe.
Odpri galerijo
V francoskem nacionalnem prevozniku so po današnjem srečanju vodstva in predstavnikov zaposlenih poudarili, da bodo tako odgovorili na posledice krize zaradi pandemije covida-19, ki je skupino, tako kot celotni letalski sektor, zelo močno prizadela, poroča STA, ki se skliccuje na tuje tiskovne agencije.
V treh mesecih zdravstvene krize, ki je praktično zaustavila letalski promet, je bil obseg dejavnosti in posledično prihodki za 95 odstotkov manjši kot v enakem obdobju lani, na vrhuncu omejitev pa je Air France dnevno izgubljal 15 milijonov evrov. V družbi ocenjujejo, da bodo šele v 2024 dosegli raven poslovanja iz 2019.
Pri matični Air France se bo število delovnih mest do konca 2022 zmanjšalo za 6560 od trenutno 41.000, v regionalnem prevozniku Hop! pa za 1020 od 2420. K sreči je starostna struktura zaposlenih v skupini takšna, da bodo lahko precejšen del zmanjšanja stroškov dela dosegli z nenadomeščanjem upokojitev.
Francoska država je sicer nacionalnega prevoznika podprla s sedem milijard evrov vredno posojilno linijo, da bi lažje prestal hudo krizo in si zagotovil vzdržen razvoj v prihodnje.
Air France nikakor ni edina žrtev koronske krize v letalskem sektorju. Ta je močno prizadela prav celoten sektor, prizemljila letala in prevoznike spravila na kolena. Kar nekaj držav je zato moralo svoje prevoznike reševati, najbolj znan je primer nemške Lufthanse. V težjem položaju pa so družbe, ki ne morejo računati na podporo države.
Zelo hudo sta prizadeta tudi največja proizvajalca letal, ameriški Boeing in evropski Airbus. Ta je v začetku tedna napovedal, da bo zaradi pandemije, ki jo v podjetju ocenjujejo kot najhujšo krizo v zgodovini letalske industrije, odpustil 15.000 ljudi po vsem svetu. To predstavlja 11 odstotkov vseh zaposlenih.
V treh mesecih zdravstvene krize, ki je praktično zaustavila letalski promet, je bil obseg dejavnosti in posledično prihodki za 95 odstotkov manjši kot v enakem obdobju lani, na vrhuncu omejitev pa je Air France dnevno izgubljal 15 milijonov evrov. V družbi ocenjujejo, da bodo šele v 2024 dosegli raven poslovanja iz 2019.
PREBERITE TUDI:
Pri matični Air France se bo število delovnih mest do konca 2022 zmanjšalo za 6560 od trenutno 41.000, v regionalnem prevozniku Hop! pa za 1020 od 2420. K sreči je starostna struktura zaposlenih v skupini takšna, da bodo lahko precejšen del zmanjšanja stroškov dela dosegli z nenadomeščanjem upokojitev.
Francoska država je sicer nacionalnega prevoznika podprla s sedem milijard evrov vredno posojilno linijo, da bi lažje prestal hudo krizo in si zagotovil vzdržen razvoj v prihodnje.
Air France nikakor ni edina žrtev koronske krize v letalskem sektorju.
Air France nikakor ni edina žrtev koronske krize v letalskem sektorju. Ta je močno prizadela prav celoten sektor, prizemljila letala in prevoznike spravila na kolena. Kar nekaj držav je zato moralo svoje prevoznike reševati, najbolj znan je primer nemške Lufthanse. V težjem položaju pa so družbe, ki ne morejo računati na podporo države.
Zelo hudo sta prizadeta tudi največja proizvajalca letal, ameriški Boeing in evropski Airbus. Ta je v začetku tedna napovedal, da bo zaradi pandemije, ki jo v podjetju ocenjujejo kot najhujšo krizo v zgodovini letalske industrije, odpustil 15.000 ljudi po vsem svetu. To predstavlja 11 odstotkov vseh zaposlenih.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.