Začenja se izbor za Delovo podjetniško zvezdo 2018
Medijska hiša Delo bo že drugo leto podelila prestižno nagrado enemu izmed desetih po presoji uredništva in strokovne žirije najboljših malih in srednje velikih podjetji v državi.
Z letošnjim projektom medijska hiša iščemo prodorna, inovativna, izvozno in razvojno naravnana podjetja – naše svetilnike na poti do uspeha. Ker se zavedamo, da so v četrti industrijski revoluciji ljudje največji kapital podjetja, bodo osrednja rdeča nit letošnjega izbora kadri. Vse pogosteje je bolj kot plača za talente pomembno, v kakšno okolje prihajajo, kakšni so medsebojni odnosi v podjetju, ali bodo na delovnem mestu lahko izkoristili vse svoje potenciale in razvili svoje talente, ali bo njihovo delo spoštovano, razmerje med delovnim in prostim časom pa ustrezno.
V ospredje bomo torej postavili podjetja, ki se lahko pohvalijo z izjemno organizacijsko klimo, ki z najrazličnejšimi ukrepi dosegajo, da so zaposleni pri njih zadovoljni, celo srečni. Vodje (s podporo lastnikov) v teh podjetjih se zavedajo, da so le takšni zaposleni lahko zavzeti in inovativni, kar je ključno za razvoj, napredek, pogosto pa tudi za obstoj podjetja.
Podjetje Sofos bo pri nominiranih podjetjih opravilo meritev organizacijske energije – strast zaposlenih za doseganje ciljev in trajno rast. V okviru projekta pa si na spletnem mestu delo.si lahko z vprašalnikom v manj kot dveh minutah brezplačno pridobite podobo svoje energijske vitalnosti. S pomočjo pridobljenih rezultatov boste lahko učinkovito načrtovali osebne strategije in konkretne aktivnosti za dvig energije, motivacije in boljše počutje na delovnem mestu.
Avtorica koncepta osebne energije je dr. Danijela Brečko, pionirka na področju raziskovanja fenomena organizacijske energije in vodja istoimenske nacionalne raziskave.
Delovo podjetniško zvezdo bomo razglasili na velikem gala dogodku, ki bo 8. novembra na Brdu pri Kranju.
Kako bo potekal izbor?
Na podlagi osnovnih kriterijev podjetja pridobljenih iz javnopravne evidence in storitve AJPES bo uredništvo Dela konec maja izbralo deset nominirancev. Zmagovalca bo nato izbrala strokovna komisija, ki jo je imenovalo uredništvo, v njej pa bo poleg predstavnikov uredništva še šest uglednih podjetnikov in gospodarstvenikov. To so letos Stojan Petrič, predsednik uprave FMR, Luka Podlogar, predsednik uprave KD Skladov, generalni pokrovitelj, mag. Barbara Žibret Kralj, odgovorna partnerica Deloitta za Slovenijo, velikega pokrovitelja Delovih podjetniških zvezd, Andrej Orožen, direktor Dewesofta, lanski dobitnik Delove podjetniške zvezde, dr. Marko Jaklič, profesor na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani ter Valerij Arakelov, direktor Rimskih term.
Vsa nominirana podjetja bodo temeljito, strokovno in z intervjuji predstavljena v časopisu Delo, prilogi Svet kapitala in na spletu.
Vzporedno bodo bralci Dela, priloge Svet kapitala in obiskovalci spletne strani delo.si glasovali za zmagovalca po njihovem izboru, ki bo prejel posebno plaketo, prav tako podeljeno na dogodku 8. novembra 2018. Zaključek projekta bo z razgasitvijo zmagovalca zaznamovala tudi posebna prestižna izdaja priloge Svet kapitala z imenom Podjetniške zvezde, ki bo izšla v petek, 9. novembra.
Izbor nominirancev bo narejen na podlagi naslednjih kriterijev:
- minimalno tri milijone evrov letnih prihodkov
- minimalno pet zaposlenih
- minimalna dodana vrednost na zaposlenega 35.000 evrov
- ostali kriteriji: dobiček, prihodki od prodaje, čisti prihodki od prodaje – izvoz, število zaposlenih, družbena odgovornost (vlaganja v lokalno okolje), število patentov, investicije v razvoj
Projekt so letos podprli:
- Generalni pokrovitelj: KD Skladi
- Veliki pokrovitelji: Deloitte, FMR, Hofer, Mercedes, Riko, Telekom Slovenije, Zavarovalnica Triglav
- Pokrovitelja: Ekosen, SIQ
- Partnerji: IEDC, Iskratel, Slovenski podjetniški sklad, Steklarna Hrastnik
- Strokovna parterja: AJPES, Sofos
Več iz rubrike
Kako pravočasno poskrbeti za kibernetsko varnost v podjetju
Zakaj je pomembna varnostna zaščita pred kibernetskimi napadi in kakšno škodo lahko takšni varnostni incidenti povzročijo podjetju?
VIDEO: Če se oziraš za konkurenco, te hitro prehiti
»Če opazuješ konkurenco, načeloma zapravljaš čas. Če atlet pri teku na sto metrov samo obrne glavo, ga bodo drugi prehiteli. Torej, ne gledamo konkurence, ampak imamo vizijo in pogum, da jo ure…