Zlati boben: Evropska kreativnost za boljši jutri na enemu mestu
Mednarodni festival kreativnosti bo 17. in 18. oktobra 2019 v Portorožu prikazal mnogo primerov dobre prakse kreativnosti.
Odpri galerijo
Dvodnevni program bo vseboval okoli 25 predavanj z več kot 35 govorci, med njimi večina iz tujine, od slovenskih govorcev pa bo po vsej verjetnosti kraljeval Slavoj Žižek, ki je svoje predavanje naslovil »Kaj gori v amazonskih gozdovih?«. Tuji govori bodo predstavili njihovo karierno pot in dobre ideje iz držav, od koder prihajajo, predvsem povezanih s kreativnostjo, kampanjami, oglaševanjem, blagovnimi znamkami, strategijami, ipd.
Poleg predavanj se bo istočasno podelilo nagrade za najbolj kreativno ustvarjanje tržnih komunikacij v kar 38 različnih državah. Tega se vsako leto udeležujejo različne agencije, oglaševalci, naročniki, produkcijske hiše in oblikovalski studii, televizije in druge medijske hiše.
Natečaj Golden Drum je razdeljen na dva glavna sklopa »kaj« in »zakaj«, ki sta razdeljena na skupine in kategorije, ki odražajo najnovejše trende v oglaševalski in kreativni industriji. Ključna vprašanja, ki si ga bo postavila žirija, je KAJ je tako posebnega pri komunikacijski rešitve v izbrani obliki in KAJ je dodana vrednost izvedbe. Pri drugem sklopu pa bo v središču vprašanje ZAKAJ je to delo pomembno, ZAKAJ obstaja.
Več o festivalu ZLATI BOBEN in nastopu Slavoja Žižka.
Poleg predavanj se bo istočasno podelilo nagrade za najbolj kreativno ustvarjanje tržnih komunikacij v kar 38 različnih državah. Tega se vsako leto udeležujejo različne agencije, oglaševalci, naročniki, produkcijske hiše in oblikovalski studii, televizije in druge medijske hiše.
Natečaj Golden Drum je razdeljen na dva glavna sklopa »kaj« in »zakaj«, ki sta razdeljena na skupine in kategorije, ki odražajo najnovejše trende v oglaševalski in kreativni industriji. Ključna vprašanja, ki si ga bo postavila žirija, je KAJ je tako posebnega pri komunikacijski rešitve v izbrani obliki in KAJ je dodana vrednost izvedbe. Pri drugem sklopu pa bo v središču vprašanje ZAKAJ je to delo pomembno, ZAKAJ obstaja.
Več o festivalu ZLATI BOBEN in nastopu Slavoja Žižka.
O Zlatem bobnu
Festival Zlati boben je luč sveta ugledal leta 1993 s preprosto idejo združevanja kreativcev iz različnih, takrat pogosto opredeljenih držav Nove Evrope. Festival slavi duh kraja in splošno odličnost ustvarjalnosti. Želi navdihniti in opolnomočiti kreativno razmišljanje ter sprožiti pozitivne spremembe na več različnih načinov, med drugim tudi s pomočjo tekmovalnega in kongresnega programa. S sloganom Kreativnost poganja spremembe se festival Zlati boben osredotoča na oglaševanje za boljši jutri. Festival je bil izbran kot eden izmed osmih regionalnih festivalov vključenih v WARC Rankings.
Festival Zlati boben je luč sveta ugledal leta 1993 s preprosto idejo združevanja kreativcev iz različnih, takrat pogosto opredeljenih držav Nove Evrope. Festival slavi duh kraja in splošno odličnost ustvarjalnosti. Želi navdihniti in opolnomočiti kreativno razmišljanje ter sprožiti pozitivne spremembe na več različnih načinov, med drugim tudi s pomočjo tekmovalnega in kongresnega programa. S sloganom Kreativnost poganja spremembe se festival Zlati boben osredotoča na oglaševanje za boljši jutri. Festival je bil izbran kot eden izmed osmih regionalnih festivalov vključenih v WARC Rankings.
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese