Zlati boben: Evropska kreativnost za boljši jutri na enemu mestu

Mednarodni festival kreativnosti bo 17. in 18. oktobra 2019 v Portorožu prikazal mnogo primerov dobre prakse kreativnosti.
Fotografija: Dvodnevni program s sloganom Kreativnost poganja spremembe bo vseboval okoli 25 predavanj z več kot 35 govorci. Golden Drum Media
Odpri galerijo
Dvodnevni program s sloganom Kreativnost poganja spremembe bo vseboval okoli 25 predavanj z več kot 35 govorci. Golden Drum Media

Dvodnevni program bo vseboval okoli 25 predavanj z več kot 35 govorci, med njimi večina iz tujine, od slovenskih govorcev pa bo po vsej verjetnosti kraljeval Slavoj Žižek, ki je svoje predavanje naslovil »Kaj gori v amazonskih gozdovih?«. Tuji govori bodo predstavili njihovo karierno pot in dobre ideje iz držav, od koder prihajajo, predvsem povezanih s kreativnostjo, kampanjami, oglaševanjem, blagovnimi znamkami, strategijami, ipd.

Poleg predavanj se bo istočasno podelilo nagrade za najbolj kreativno ustvarjanje tržnih komunikacij v kar 38 različnih državah. Tega se vsako leto udeležujejo različne agencije, oglaševalci, naročniki, produkcijske hiše in oblikovalski studii, televizije in druge medijske hiše.

Festival Zlati boben želi na najrazličnejše načine navdihniti in opolnomočiti kreativno razmišljanje in pozitivne spremembe za boljši jutri. Golden Drum Media
Festival Zlati boben želi na najrazličnejše načine navdihniti in opolnomočiti kreativno razmišljanje in pozitivne spremembe za boljši jutri. Golden Drum Media


Natečaj Golden Drum je razdeljen na dva glavna sklopa »kaj« in »zakaj«, ki sta razdeljena na skupine in kategorije, ki odražajo najnovejše trende v oglaševalski in kreativni industriji. Ključna vprašanja, ki si ga bo postavila žirija, je KAJ je tako posebnega pri  komunikacijski rešitve v izbrani obliki in KAJ je dodana vrednost izvedbe. Pri drugem sklopu pa bo v središču vprašanje ZAKAJ je to delo pomembno, ZAKAJ obstaja.

Več o festivalu ZLATI BOBEN in nastopu Slavoja Žižka.



 

Več iz rubrike