Volkswagen z boljšo prodajo in globokim minusom
Volkswagen je februarja povečal prodajo vozil po svetu, posebej močno je porasla prodaja na Kitajskem, obenem je občutno padla v zahodni Evropi.
Odpri galerijo
Nemški avtomobilski koncern Volkswagen (VW) je februarja povečal prodajo vozil po svetu, posebej močno je porasla prodaja na Kitajskem. Pri tem pa je v zahodni Evropi glede na februar lani prodaja krepko upadla, padec je bil več kot 21-odstoten, poroča nemška tiskovna agencija dpa.
VW je februarja dobavil skupno skoraj 651.600 vozil, kar je 19,3 odstotka več kot februarja lani.
Prodaja na Kitajskem, vključno s Hongkongom, se je na letni ravni skoraj početverila. Kitajska je bila februarja lani že v primežu pandemije in je uvedla stroge omejevalne ukrepe za zajezitev širjenja virusa.
V zahodni Evropi, kjer februarja lani še ni bilo omejitev zaradi koronavirusa, je bil padec prodaje 21,7-odstoten. Na severnoameriškem trgu je bil padec 6,3-odstoten. V azijsko-pacifiški regiji pa se je prodaja povečala za 11,6 odstotka.
Gibanja prodaje posameznih znamk koncerna niso enotna, je pa splošen trend pozitiven, navaja dpa. Znamka osebnih vozil Volkswagen je februarja prodajo povečala za 30, Audi za 31 in Porsche za 33 odstotkov. Rast so beležili tudi pri prodaji težkih gospodarskih vozil MAN in Scania. Znamka Seat je imela 19 odstotkov nižjo prodajo, znamka Volkswagnovih gospodarskih vozil pa 17 odstotkov manjšo prodajo.
VW je februarja dobavil skupno skoraj 651.600 vozil, kar je 19,3 odstotka več kot februarja lani.
Prodaja na Kitajskem, vključno s Hongkongom, se je na letni ravni skoraj početverila. Kitajska je bila februarja lani že v primežu pandemije in je uvedla stroge omejevalne ukrepe za zajezitev širjenja virusa.
V zahodni Evropi, kjer februarja lani še ni bilo omejitev zaradi koronavirusa, je bil padec prodaje 21,7-odstoten. Na severnoameriškem trgu je bil padec 6,3-odstoten. V azijsko-pacifiški regiji pa se je prodaja povečala za 11,6 odstotka.
PREBERITE TUDI:
Gibanja prodaje posameznih znamk koncerna niso enotna, je pa splošen trend pozitiven, navaja dpa. Znamka osebnih vozil Volkswagen je februarja prodajo povečala za 30, Audi za 31 in Porsche za 33 odstotkov. Rast so beležili tudi pri prodaji težkih gospodarskih vozil MAN in Scania. Znamka Seat je imela 19 odstotkov nižjo prodajo, znamka Volkswagnovih gospodarskih vozil pa 17 odstotkov manjšo prodajo.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.