Vloga Kolektor Kolinga pri nadgradnji železnice Rimske Toplice – Laško – Celje
V projektu, vrednem 38.736.804,71 evorv oziroma 47.258.901,75 z DDV, nastopajo kot vodilni partner v konzorciju s SŽ-ŽGP in CGP d.d. »To predstavlja najvišjo pogodbo v zgodovini Kolektor Kolinga,« pove za Svet kapitala njihov direktor prodaje Marko Trampuž.
»Priprava na oddajo ponudbe je potekala več kot dva meseca. V tem času je bilo potrebno preračunat celotno traso, pridobiti ponudbe različni dobaviteljev, upoštevati vse projektne rešitve ter pripraviti analize, da smo lahko predali uspešno ponudbo. Na projektu smo za pripravo ponudbe porabili 4600 inženirskih ur,« doda.
Konzorcij sedaj čakajo investicijska dela, ki bodo v okviru investicije omogočale zagotovitev kategorije D4, usposobitev proge za hitrosti do 160km/h, ureditev cestno železniških križanj, povečanje propustne zmogljivosti proge, skrajšanje potovalnih časov ter zagotovitev interoperabilnosti na obravnavanem odseku železniške proge.
Pri tem bodo morali izvesti zamenjavo 160 tisoč kubičnih metrov kamnolomskega materiala ter vgraditi 45 tisoč ton betonskih pragov in 3.250 ton železniških tirov. »Pri gradbenih posegih po posebna pozornost namenjena obnovi in zamenjavi propustov, mostov in podhodov , izgradnji izvennivojskega križanja v Marija Gradcu, rekonstrukciji opornih zidov ter sanaciji plazu.«
Vse to bodo predvidoma izvedli v roku dveh let, kar pomeni, da bodo vsak mesec izvedli za dober milijon in pol evrov del.
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese