Viski, vino in pivo po novem v papirnatih embalažah
Steklenice so preteklost. Vse več podjetij poskuša zmanjšati onesnaževanje in narediti izdelke bolj trajnostne.

Odpri galerijo
V Evropi so v letu 2018 za pakiranje hrane in pijače porabili 8,2 milijona ton plastike, ocenjujejo analitiki ING. FOTO: Shutterstock
Diageo, eden največjih svetovnih proizvajalcev žganih pijač in piva, ki je med drugim lastnik tudi blagovne znamke Johnnie Walker, načrtuje preizkus nove okolju prijazne embalaže.
Medtem ko se večina viskijev prodaja v steklenicah, podjetje išče alternativne načine uporabe embalaže pri svojih blagovnih znamkah. Izdelava steklenic namreč troši ogromne količine energije, posledično pa ustvarja veliko emisij ogljika.
Diageo bo za izdelavo novih embalaž soustanovil podjetje Pulpex, ki bo tudi proizvajalo embalažo tudi za podjetja Unilever in PepsiCo.

Papirnata embalaža viskija Johnnie Walker, ki jo bodo preizkusili spomladi 2021, bo izdelana iz lesne kaše in bo v celoti reciklirana, so za BBC sporočili iz podjetja.
Vse več podjetij poskuša zmanjšati onesnaževanje in narediti izdelke bolj trajnostne. Carlsberg denimo, je v postopku razvoja papirnate embalaže za pivo. Frugalpac - podjetje specializirano za pakiranje - izdeluje papirnate embalaže za vino, za katere pravi, da so narejene iz recikliranega papirja.
Pri Coca-Coli pa so januarja dejali, da ne bodo opustili plastenk za enkratno uporabo, saj jih - po njihovih besedah - potrošniki še vedno želijo.
Diageo trdi, da bodo nove embalaže zasnovane tako, da ne vplivajo na okus pijače, ki jih bodo vsebovale.
Mnoge embalaže, izdelane iz papirja, imajo v notranjosti plastično prevleko, s katero preprečijo, da bi pijače uhajale ven. Diageo pa bo namesto plastike uporabil celulozo.
Podjetja so pod vse večjim pritiskom, da zmanjšajo količino plastike v embalaži, saj se potrošniki vedno bolj osredotočajo na škodo ekosistemov.
V Evropi so v letu 2018 za pakiranje hrane in pijače porabili 8,2 milijona ton plastike, ocenjujejo analitiki ING.
Pri podjetju Diageo, kjer proizvajajo tudi vodko Guinness in Smirnoff, so dejali, da pri embalaži za svoje izdelke porabijo manj kot 5 odstotkov plastike.
Medtem ko se večina viskijev prodaja v steklenicah, podjetje išče alternativne načine uporabe embalaže pri svojih blagovnih znamkah. Izdelava steklenic namreč troši ogromne količine energije, posledično pa ustvarja veliko emisij ogljika.
Diageo bo za izdelavo novih embalaž soustanovil podjetje Pulpex, ki bo tudi proizvajalo embalažo tudi za podjetja Unilever in PepsiCo.

Johnnie Walker, viski z 200 letnimi koreninami, bo kmalu na voljo v papirnih steklenicah. FOTO: Diageo / GettyImages
Papirnata embalaža viskija Johnnie Walker, ki jo bodo preizkusili spomladi 2021, bo izdelana iz lesne kaše in bo v celoti reciklirana, so za BBC sporočili iz podjetja.
Vse več podjetij poskuša zmanjšati onesnaževanje in narediti izdelke bolj trajnostne. Carlsberg denimo, je v postopku razvoja papirnate embalaže za pivo. Frugalpac - podjetje specializirano za pakiranje - izdeluje papirnate embalaže za vino, za katere pravi, da so narejene iz recikliranega papirja.
Pri Coca-Coli pa so januarja dejali, da ne bodo opustili plastenk za enkratno uporabo, saj jih - po njihovih besedah - potrošniki še vedno želijo.
PREBERITE TUDI:
Svet brez plastike
Diageo trdi, da bodo nove embalaže zasnovane tako, da ne vplivajo na okus pijače, ki jih bodo vsebovale.
Mnoge embalaže, izdelane iz papirja, imajo v notranjosti plastično prevleko, s katero preprečijo, da bi pijače uhajale ven. Diageo pa bo namesto plastike uporabil celulozo.
Podjetja so pod vse večjim pritiskom, da zmanjšajo količino plastike v embalaži, saj se potrošniki vedno bolj osredotočajo na škodo ekosistemov.
V Evropi so v letu 2018 za pakiranje hrane in pijače porabili 8,2 milijona ton plastike, ocenjujejo analitiki ING.
Pri podjetju Diageo, kjer proizvajajo tudi vodko Guinness in Smirnoff, so dejali, da pri embalaži za svoje izdelke porabijo manj kot 5 odstotkov plastike.
Več iz rubrike
Trump, trgovina in vojaki: nočna mora Južne Koreje
Sredi carinske vojne – intervju z začasnim predsednikom.
Še ne investirate? Začnite danes
V današnjem svetu se številni spopadajo z negotovostjo glede svoje finančne prihodnosti.
Zadnje novice
Ne spreglejte
Kako do velikih finančnih ciljev? Ta varčevalni produkt ponuja visoke donose
AKTUALNO
Mateja Urlep: Predsodke podpihujejo tisti, ki branijo svoje milijardne interese
AKTUALNO
Vsakomur priporočam daljšo izkušnjo v tujini
AKTUALNO
Človek iz delavskega razreda, ki bo nadomestil Warrena Buffetta
AKTUALNO