Tesla pripravlja nov avtomobil; vozila brez voznika dobivajo svoj vozni pas
Tesla se pripravlja na ustvarjanje novega električnega avtomobila: podjetje je na Kitajskem odprlo veliko novih delovnih mest.
Odpri galerijo
Prvi mož Tesle Elon Musk je pred kratkim sporočil, da podjetje načrtuje dva nova električna avtomobila. Zdaj je postalo jasno še, da se proizvajalec že pripravlja na razvoj enega od njih.
Tesla China je na kitajskem Weibu objavila seznam novih odprtih delovnih mestih, vključno z vodjo dizajna, kreativnim direktorjem, oblikovalcem avtomobilov, CMF menedžerjem, strokovnjakom za kakovost CMF, strokovnjakom za kakovost dizajna in še več.
Vse te položaje bodo zavzeli ljudje, ki bodo na Kitajskem razvili nov Teslin model za globalni trg. Do tega trenutka so Teslove kitajske tovarne proizvajale avtomobile izključno za domači trg, a od zdaj bo drugače, pravi Musk.
Na žalost o avtomobilu še ni podrobnosti. Znano je le, da bo končan približno leta 2023.
Guvernerka ameriške zvezne države Michigan Gretchen Whitmer je v četrtek skupaj s predstavniki podjetij v Detroitu naznanila skorajšnji začetek projekta posebnega voznega pasu na 65 kilometrov dolgem avtocestnem odseku med med Detroitom in Ann Arbourom za avtonomna vozila oziroma vozila brez voznika.
Gre za zasebno financiran projekt, v katerem ima največji vložek starševsko podjetje Googla Alphabet. Projekt so naznanili v nekdanji železniški postaji Detroita, ki jo je avtomobilsko podjetje Ford predelalo v skladišče oziroma parkirišče za avtonomna cestna vozila. Poleg Forda in Alphabeta sodeluje še sedem podjetij.
Projekt se bo začel s študijo, ki bo trajala dve leti in bo ugotavljala, ali bodo obstoječi pasovi na omenjenem odseku avtoceste dovolj ali pa bo treba postaviti dodatnega. V času študije bodo za vsak primer v vozilih tudi vozniki, ki bodo posredovali, če bo treba. Začeli bodo z avtobusi, nato s tovornjaki in manjšimi avtobusi ali kombiji, na koncu pa še z osebnimi vozili.
Vsa sodelujoča vozila bodo povezana s centralnim računalniškim sistemom, ki bo zbiral in delil podatke z njihovih senzorjev med vožnjo. Najprej naj bi vozili skupaj z rednim prometom in ugotavljali, ali bo to šlo ali pa bo potreben poseben, s fizično pregrado ločen pas za avtonomna vozila.
Celotna industrija avtonomnih vozil je malce upočasnila svojo rast po marcu 2018, ko je Uberjevo testno vozilo v mestu Tempe v Arizoni povozilo in ubilo peško. Po tej tragediji se je zaupanje podjetij, ki razvijajo avtonomna vozila, v sposobnost vozil, da se odzovejo na širok seznam nepredvidljivih okoliščin, malce zmanjšalo.
Tesla China je na kitajskem Weibu objavila seznam novih odprtih delovnih mestih, vključno z vodjo dizajna, kreativnim direktorjem, oblikovalcem avtomobilov, CMF menedžerjem, strokovnjakom za kakovost CMF, strokovnjakom za kakovost dizajna in še več.
Vse te položaje bodo zavzeli ljudje, ki bodo na Kitajskem razvili nov Teslin model za globalni trg. Do tega trenutka so Teslove kitajske tovarne proizvajale avtomobile izključno za domači trg, a od zdaj bo drugače, pravi Musk.
PREBERITE TUDI:
Na žalost o avtomobilu še ni podrobnosti. Znano je le, da bo končan približno leta 2023.
Avtonomna vozila bodo na avtocesti dobila svoj vozni pas
Guvernerka ameriške zvezne države Michigan Gretchen Whitmer je v četrtek skupaj s predstavniki podjetij v Detroitu naznanila skorajšnji začetek projekta posebnega voznega pasu na 65 kilometrov dolgem avtocestnem odseku med med Detroitom in Ann Arbourom za avtonomna vozila oziroma vozila brez voznika.
Gre za zasebno financiran projekt, v katerem ima največji vložek starševsko podjetje Googla Alphabet. Projekt so naznanili v nekdanji železniški postaji Detroita, ki jo je avtomobilsko podjetje Ford predelalo v skladišče oziroma parkirišče za avtonomna cestna vozila. Poleg Forda in Alphabeta sodeluje še sedem podjetij.
Projekt se bo začel s študijo, ki bo trajala dve leti in bo ugotavljala, ali bodo obstoječi pasovi na omenjenem odseku avtoceste dovolj ali pa bo treba postaviti dodatnega. V času študije bodo za vsak primer v vozilih tudi vozniki, ki bodo posredovali, če bo treba. Začeli bodo z avtobusi, nato s tovornjaki in manjšimi avtobusi ali kombiji, na koncu pa še z osebnimi vozili.
Gre za zasebno financiran projekt, v katerem ima največji vložek starševsko podjetje Googla Alphabet.
Vsa sodelujoča vozila bodo povezana s centralnim računalniškim sistemom, ki bo zbiral in delil podatke z njihovih senzorjev med vožnjo. Najprej naj bi vozili skupaj z rednim prometom in ugotavljali, ali bo to šlo ali pa bo potreben poseben, s fizično pregrado ločen pas za avtonomna vozila.
Celotna industrija avtonomnih vozil je malce upočasnila svojo rast po marcu 2018, ko je Uberjevo testno vozilo v mestu Tempe v Arizoni povozilo in ubilo peško. Po tej tragediji se je zaupanje podjetij, ki razvijajo avtonomna vozila, v sposobnost vozil, da se odzovejo na širok seznam nepredvidljivih okoliščin, malce zmanjšalo.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.