Ste se že pogovarjali z ljubljanskim Ljubom?

Obiskovalcem Ljubljane od blizu in daleč je odslej na voljo tudi klepetalni robot Ljubo.
Fotografija: Ljubo z Messengerja ponuja obiskovalcem predloge za eno ali več-dnevne itinerarje po Ljubljani, zanje poišče znamenitosti, kulinarično ponudbo, aktivna doživetja in kulturno ponudbo.  Foto: Jože Suhadolnik/Delo
Odpri galerijo
Ljubo z Messengerja ponuja obiskovalcem predloge za eno ali več-dnevne itinerarje po Ljubljani, zanje poišče znamenitosti, kulinarično ponudbo, aktivna doživetja in kulturno ponudbo.  Foto: Jože Suhadolnik/Delo

Z njim lahko obiskovalci odkrivajo lepote slovenske prestolnice in se seznanijo s ponudbo mesta. Turizem Ljubljana je to novo platformo za lažje in učinkovitejše komuniciranje z obiskovalci zasnoval kot osebni vodnik po prestolnici.

»Ljubo, program, ki simulira človeški pogovor s pomočjo umetne inteligence, komunicira z uporabniki v angleškem ali italijanskem jeziku, obiskovalci pa se lahko hitro in preprosto povežejo z njim prek Facebookove aplikacije Messenger,« so povedali v Turizmu Ljubljana.



Ljubo z Messengerja ponuja obiskovalcem predloge za eno ali več-dnevne itinerarje po Ljubljani, zanje poišče znamenitosti, kulinarično ponudbo, aktivna doživetja in kulturno ponudbo. Vsebine klepetalnega robota pa bodo pri Turizmu Ljubljana, so zapisali, na podlagi spremljanja odzivov uporabnikov nadgrajevali in tako izboljševali uporabniško izkušnjo.

Več iz rubrike

aktualno

Od 345 milijonov, unovčenih za 13,5 milijona evrov turističnih bonov

Prebivalci Slovenije so doslej unovčili 100.000 turističnih bonov v skupni vrednosti 13,5 milijona evrov, je sporočila Finančna uprava RS (Furs).

aktualno

Novo stanovanje v Avstriji stane deset letnih plač

V mednarodni primerjavi so najemnine na Dunaju še vedno razmeroma nizke, kaže Deloittova študija.

aktualno

Nemška aplikacija »covid-19« že prvi dan s 6,5 milijona uporabnikov

Nemci so aplikacijo za sledenje stikom vpeljali že junija, zagon aplikacije pa je bil izredno uspešen; v le 24 urah jo je uporabljalo 7,8 odstotkov prebivalstva.

aktualno

Hude posledice za milenijce in generacijo Z

Deloittova raziskava razkriva »odporno generacijo«: covid-19 prinaša hude posledice za milenijce in generacijo Z, a ti v njej vidijo priložnost za razmislek in ukrepanje.

Komentarji: