Slovenska pametna ptičja hišica do rekordnih 4,2 milijona evrov

Projekt pametne ptičje hišice oziroma krmilnice Bird Buddy, za katerim stoji pretežno slovenska podjetniška ekipa, je uspešno zaključil svojo rekordno kampanjo na globalni spletni platformi za množično financiranje Kickstarter.
Fotografija: FOTO: Kickstarter, Bird Buddy.
Odpri galerijo
FOTO: Kickstarter, Bird Buddy.

Bird Buddy je po obsegu zbranih sredstev doslej najuspešnejši slovenski projekt na platformi Kickstarter. Prepričali so 22.924 podpornikov, s pomočjo katerih so zbrali 4,19 milijona evrov sredstev. Najuspešnejša slovenska kampanja na platformi pred tem je bilo električno kolo Flykly, s katerim so njegovi avtorji zbrali nekaj več kot 700.000 dolarjev (570.000 evrov).

Ob začetku kampanje so si v ekipi Bird Buddy za osnovni cilj postavili zbrati 50.000 evrov, z zbranimi 4,2 milijona evri pa so se po obsegu zbranih sredstev uvrstili na 35. mesto v zgodovini Kickstarterja, je še razvidno s spletne strani projekta.

FOTO: Kickstarter, Bird Buddy.
FOTO: Kickstarter, Bird Buddy.
Osnovni komplet pametne ptičje hišice Bird Buddy zajema sodobno zasnovano ptičjo hišico s posodo za ptičjo hrano in snemljivim modulom, ki vključuje vgrajeno majhno video kamero z mikrofonom in senzorjem za zaznavanje gibanja.

Omenjeni senzor zazna prihod ptice in o tem prek brezžične povezave in mobilne aplikacije obvesti imetnika ptičje hišice. Uporabnik lahko potem s pomočjo aplikacije naredi fotografijo ptice, medtem ko se ta mudi v ptičji hišici.

Aplikacija s pomočjo tehnologij umetne inteligence tudi prepozna vrsto ptice, uporabniku omogoča tudi urejanje in deljenje fotografij ptic, ponuja mu tudi nasvete glede primerne hrane za posamezne vrste ptic. Z vgrajenim mikrofonom prepozna vrsto ptice tudi po njenem oglašanju.


V skladu z načrtom bodo s proizvodnjo ptičjih hišic začeli sredi leta 2021, podpornikom pa jih bodo začeli dobavljati predvidoma septembra 2021, je še razvidno s spletne strani na Kickstarterju.

Medtem je na Kickstarterju uspešno v teku kampanja še enega slovenskega projekta. Gre za projekt mlinčka za kavo Arco, za katerim stoji slovenska ekipa Goat Story, ki je zaslovela s kavno skodelico Goat Mug. Njihov novi produkt je doslej prepričal več kot 2460 podpornikov, ki so jim namenili že okrog 750.000 evrov sredstev. Njihova kampanja poteka do 28. januarja 2021.

Več iz rubrike

Komentarji: