Sedem ključnih lastnosti uspešnih podjetij
Tony Wagner, ki se je o tem pogovarjal s 150 direktorji in vodilnimi kadri svetovnih gigantov (kot so Google, Walmart, Cisco in podobni), je naštel sedem kompetenc, ki so ključne za vsa podjetja, ne glede na to, s čim se ukvarjajo.

Odpri galerijo
Foto: Shutterstock
To so:
1. kritično razmišljanje in sposobnost reševanja problemov,
2. agilnost in prilagodljivost,
3. dostop do informacij in analitične spretnosti,
4. sodelovanje v mrežah in vodenje z vplivanjem,
5. podjetnost,
6. učinkovita ustna in pisna komunikacija,
7. radovednost in kreativnost.
Sestavek je del članka Kako pridobiti potni list za sodelovanje v globalni dirki.
1. kritično razmišljanje in sposobnost reševanja problemov,
2. agilnost in prilagodljivost,
3. dostop do informacij in analitične spretnosti,
4. sodelovanje v mrežah in vodenje z vplivanjem,
5. podjetnost,
6. učinkovita ustna in pisna komunikacija,
7. radovednost in kreativnost.
Sestavek je del članka Kako pridobiti potni list za sodelovanje v globalni dirki.
Več iz rubrike
Slovenija v prvem četrtletju z velikim gospodarskim padcem
Naš BDP je v prvem trimesečju upadel za 0,8 odstotka, kar je največ med državami Unije, na udaru zlasti investicije v gradbene objekte, ugotavlja Surs.
Mateja Urlep: Predsodke podpihujejo tisti, ki branijo svoje milijardne interese
V podkastu z mag. Matejo Urlep o znanosti, pogumu, zdravstvu in izkušnjah v farmacevtskih multinacionalkah.