Projekti za levi tir in spopad s plazom

V nadaljevanju preberite:
Delavci Kolektorja CPG so včeraj v dolini Glinščice zabetonirali prvega od desetih pilotov v območju galerije glavne cevi drugega tira pred predorom Lokev. Za zaustavitev premikov hriba oziroma pozno odkritega plazu ob izhodu prvega (najdaljšega) predora je nujno treba postaviti deset pilotov. Opravljeno delo kaže, da jim bo zadnjo (in morda najtežjo) oviro pri gradnji nove proge med Divačo in Koprom vendarle uspelo odpraviti do konca marca leta 2026 – do takrat morajo izvajalci zagotoviti tudi prevoznost proge.
.Več iz rubrike
V Trstu bodo pretovorili 100.000 zabojnikov manj, Maersk seli del posla
Logično je, da bo danski ladjar ceneje pretovarjal na svojem terminalu na Reki, saj si bo sam določal cene.
Znana primorska podjetniška družina bi kupila zaprte poslovalnice Petrola
Primorska družba naj bi nakup financirala iz lastnih in posojilnih virov pri domačih posojilodajalcih.