Boris Šuligoj

Hitri vlak tudi med Benetkami, Ljubljano in Dunajem

Dušan Mes je kot absolutni rekorder prevzel četrti mandat generalnega direktorja SŽ. Država je v njegovem času v železnice investirala dve milijardi evrov.

Evropski načrti razvoja železniške mreže za Slovenijo preambiciozni

Drugi tir je daleč premalo za sodobno železniško mrežo v državi.

Vojko Rotar: V razvoju pristanišča je vgrajen model trajnosti

S članom uprave Luke Koper o tem, kako skrbijo za čim manjše vplive pristanišča na okolje, ki jih kljub večjemu pretovoru ne nameravajo povečati.

Vinjan je podvig, spomenik inženirski stroki

Večina najzahtevnejših del je opravljenih. Ministrica Alenka Bratušek napoveduje prenos investitorstva na 2TDK.

Odpovedi ladijskih prihodov napovedujejo nove težave in podražitve

Manj ladij pomeni zamude pri dobavi blaga in surovin in višje cene. Trst je napovedal novo trajektno linijo z Egiptom.

Radijsko omrežje za 12 milijonov evrov

Tudi omrežje GSM-R in signalnovarnostne naprave bodo začeli postavljati s koprske strani, kjer je večina predorov že zgrajenih.

Vojna se iz Gaze seli tudi v Evropo

Resna grožnja Evropi in vsem njenim pristaniščem so napadi na ladje v Rdečem morju. Prizadeta je 700 milijard dolarjev vredna pomorska trgovina.

Luko rešujejo kontejnerji in avtomobili

V Luki leta 2023 za milijon ton manj tovora, vendar za pet odstotkov več kontejnerjev in 14 odstotkov več avtov.

Kamionski terminal napovedal večja vlaganja Luke

Država nadaljuje postopke umeščanja v prostor dvotirne proge med Divačo in Koprom (vzporedni tir naj bi nadaljevali takoj po dokončanju prvega novega tira).

Kamionski terminal korak do boljših storitev

Na novem terminalu lahko hkrati začasno parkirajo 203 tovornjaki. Na starem terminalu bo Koper dobil nov Bauhaus.