Princ Harry dobil bitko proti britanskemu tabloidu The Daily Mail

Britanski tabloid The Daily Mail je v nekaterih delih članka obrekoval britanskega princa Harryja, je včeraj razsodilo londonsko višje sodišče.
Fotografija: Harry s soprogo Meghan Markle toži več časnikov zaradi vdora v zasebnost. FOTO: Caitlin Ochs/Reuters
Odpri galerijo
Harry s soprogo Meghan Markle toži več časnikov zaradi vdora v zasebnost. FOTO: Caitlin Ochs/Reuters

Gre za februarski članek v nedeljski izdaji tabloida o tožbi, ki jo je princ Harry vložil proti notranjemu ministrstvu zaradi vprašanja varovanja njegove družine med bivanjem v Veliki Britaniji.

image_alt
Britanska kraljica: Od kod ji denar in kako ga porabi?

Sodišče je razsojalo v tožbi princa Harryja, ki jo je februarja vložil proti enemu največjih britanskih medijskih izdajateljev Associated Newspapers Limited (ANL) zaradi obrekovanja v omenjenem članku nedeljske izdaje tabloida Mail on Sunday, poroča britanski BBC na svoji spletni strani.

Namigovanje o manipulaciji z javnim mnenjem

Po mnenju njegove obrambe so v članku lažno namigovali, da je lagal in skušal cinično manipulirati z javnim mnenjem, da bi poskušal pridobiti policijsko zaščito med bivanjem v Veliki Britaniji. Zapisali so, da je v prvih izjavah lagal, ko je dejal, da je bil vedno pripravljen plačati za varovanje. Prvič naj bi to ponudil šele po obisku v juniju 2021.

Harry je po lastnih trditvah ponudil kritje teh stroškov in zdaj izpodbija zavrnitev notranjega ministrstva na sodišču. Ta postopek še poteka, poroča francoska tiskovna agencija AFP.

Po besedah sodnika Justicea Nicklina so v članku Daily Maila morda namigovali, da je princ »poskušal zavajati javnost«, kar sodi na področje obrekovanja.

Po besedah sodnika Justicea Nicklina so v članku Daily Maila morda namigovali, da je princ »poskušal zavajati javnost«, kar sodi na področje obrekovanja. FOTO: Toby Melville/Reuters
Po besedah sodnika Justicea Nicklina so v članku Daily Maila morda namigovali, da je princ »poskušal zavajati javnost«, kar sodi na področje obrekovanja. FOTO: Toby Melville/Reuters

Tožbe časnikov

V skladu z britansko zakonodajo je zdaj na tabloidu, da dokaže resničnost zapisanih obtožb. V pisnih izjavah sodišču junija je Harry dejal, da ga je primer »globoko prizadel in osramotil« ter povzročil trpljenje.

Harry s soprogo Meghan Markle in njunima otrokoma živi v ZDA. Leta 2019 se je odločil, da se bodo umaknili iz kraljeve družine, s čimer jim je bila med drugim odvzeta pravica do policijske zaščite na račun britanskih davkoplačevalcev. Tožita sicer več časnikov zaradi vdora v zasebnost.

Več iz rubrike

Komentarji: