Parkirišče praznih križark postalo prava atrakcija
Industrija križarjenja je obstala, ladje pa so zdaj privezane izven prestižnih pristanišč. Ironično zdaj te neaktivne ladje postajajo turistična atrakcija.
Odpri galerijo
Medtem ko industrija križarjenja praktično ne obratuje, pa ladje križarke postajajo prava turistična atrakcija; še posebej v rokavskem prelivu. Križarke zdaj niso privezane v luksuznih pristaniščih in zalivih, temveč mirujejo tam, kjer so stroški čim manjši. Prav ironično je, da ladje, ki so v osnovi narejene za vse prej kot mirovanje zdaj postajajo del zanimivosti.
Številne ladje so zasidrane v bližini angleškega mesta Dorset, med njimi pa so tudi tiste najbolj opevane. Tako so tam ladje, ki so v lasti prestižnega Royal Caribbean (Anthem of the Seas, Jewel of the Seas in pa Allure of the Seas), ob njih pa so še ladje Cunarda (celo Queen Mary 2 in Queen Elizabeth).
Javnost je za ladje izkazala tolikšno mero zanimanja, da je lokalni ponudnik izletov z ladjicami Paul Derham, samostojno organiziral oglede najbolj znanih križark, od blizu. Tako si je mogoče ogledati speče velikanske ladje, ki bi sicer gostile več tisoč gostov. Prvi oglas za ogled ladij je objavil kar na Facebooku in takoj opazil veliko zanimanje za 2,5-urne oglede »ladij duhov«.
Derhamovo idejo so takoj pograbili in izkoristili veliki navdušenci nad križarkami iz vsega sveta, četudi ne stopijo na dejansko križarko. Zdaj samo za rezervacijo ogledov ladij prejme okoli 100 klicev na dan.
Derham pravi, da ladje križarke sicer niso vselej na istem mestu. To je najverjetneje posledica varstvenega ukrepa, a vendar to zanj ne predstavlja težave. Ta je namreč kar 27 let delal na križarki in zato brez težav sledi premikom ladij ter predvideva njihove namere.
Med ladjami, ki mirujejo in so del turističnih ogledov je tudi Allure of the Seas; gre za eno izmed največjih potniških ladij na svetu. Dolga je več kot 360 metrov, gosti pa lahko kar 6687 ljudi (za primerjavo, sloviti Titanik je bil dolg 269 metrov, gostil pa je lahko do 3327 ljudi).
Derham načrtuje izvajati oglede ladij križark vse dokler se te ne bodo ponovno začele premikati, načrte pa mu ob angleški obali lahko kaj hitro prekriža tudi vreme.
Parkirišče najprestižnejših ladij
Številne ladje so zasidrane v bližini angleškega mesta Dorset, med njimi pa so tudi tiste najbolj opevane. Tako so tam ladje, ki so v lasti prestižnega Royal Caribbean (Anthem of the Seas, Jewel of the Seas in pa Allure of the Seas), ob njih pa so še ladje Cunarda (celo Queen Mary 2 in Queen Elizabeth).
Ogled ladij
Javnost je za ladje izkazala tolikšno mero zanimanja, da je lokalni ponudnik izletov z ladjicami Paul Derham, samostojno organiziral oglede najbolj znanih križark, od blizu. Tako si je mogoče ogledati speče velikanske ladje, ki bi sicer gostile več tisoč gostov. Prvi oglas za ogled ladij je objavil kar na Facebooku in takoj opazil veliko zanimanje za 2,5-urne oglede »ladij duhov«.
PREBERITE TUDI:
Derhamovo idejo so takoj pograbili in izkoristili veliki navdušenci nad križarkami iz vsega sveta, četudi ne stopijo na dejansko križarko. Zdaj samo za rezervacijo ogledov ladij prejme okoli 100 klicev na dan.
Derham pravi, da ladje križarke sicer niso vselej na istem mestu. To je najverjetneje posledica varstvenega ukrepa, a vendar to zanj ne predstavlja težave. Ta je namreč kar 27 let delal na križarki in zato brez težav sledi premikom ladij ter predvideva njihove namere.
Speče velikanke
Za marsikoga je ogled teh ogromnih ladij spektakularen, saj ogled iz vseh kotov in smeri razkrije resnično velikost tega plavajočega železa.
Med ladjami, ki mirujejo in so del turističnih ogledov je tudi Allure of the Seas; gre za eno izmed največjih potniških ladij na svetu. Dolga je več kot 360 metrov, gosti pa lahko kar 6687 ljudi (za primerjavo, sloviti Titanik je bil dolg 269 metrov, gostil pa je lahko do 3327 ljudi).
Derham načrtuje izvajati oglede ladij križark vse dokler se te ne bodo ponovno začele premikati, načrte pa mu ob angleški obali lahko kaj hitro prekriža tudi vreme.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.