Odkrivamo talente: Ana Leden
Ana Leden: »Hashtagi so, če jih znamo pravilno uporabljati, lahko zelo uporabno orodje za pridobivanje novih oči na profil.«
Odpri galerijo
Ana Leden je grafična oblikovalka, strokovnjakinja za Instagram in ustanoviteljica Awoolcadomedia. Njena butična agencija upravlja z mnogimi uspešnimi Instagram profili. Na tem področju ima Ana že več kot 10 let izkušenj, svoje znanje pa sproti nadgrajuje. Kot pravi sama je njen cilj biti vedno na tekočem z vsemi spremembami in novimi strategijami, ki jih preko testiranj predaja svojim strankam.
Izdala je tudi dva digitalna priročnika, ki pomagata uporabnikom doseči organsko rast na Instagramu. Na svojem Instagram profilu pa deli brezplačne nasvete, trike in novosti in tako pomaga predvsem začetnikom, ki se na Instagramu še ne znajdejo. Med drugim mentorira podjetnike, vsebinsko in vizualno oblikuje objave, skrbi za eksponentno rast Instagram profilov, svetuje in vodi socialna omrežja.
Za Svet Kapitala nam je Ana zaupala, kdaj so jo začela privlačiti socialna omrežja, katero omrežje priporoča podjetnikom in kako dobiti sledilce na Instagramu. Zaupala nam je tudi kako uporabljati hashtage in na katerem omrežju bo delovala v prihodnje.
Socialna omrežja so me pritegnila že 10 let nazaj, nekje v začetku pojavljanja aplikacije Instagram, pred tem pa sem seveda (kot večina) preživljala čas na takrat zelo popularnem Facebooku. Samo delovanje »motorjev« v ozadju pa me je začelo zanimati v obdobju rasti blogov v Sloveniji.
Pri nas definitivno Facebook, Instagram in LinkedIn, za tiste bolj pogumne pa tudi Tik Tok.
Po kolikem času nastopa na Instagramu lahko pričakujemo prvi
Uh, na to vprašanje ni direktnega odgovora. Vsak profil se glede na njegovo nišo in vpletenost lastnika profila odvija drugače, zato je tudi rast in v povezavi s tem prvi zaslužek čisto svoja zgodba.
Kvalitetna vsebina in privlačne fotografije stopajo z roko v roki. Tukaj je zopet vse odvisno od niše v kateri delujemo. Je to mogoče moda, kjer so lepe fotografije osnova? Ali je to niša, ki lahko preda goro znanja?
Sama vedno svetujem, da so vsebine pripravljene vsaj en mesec v naprej in so pripravljene v skladu s strategijo, ki pa mora biti pripravljena vsaj za polletno obdobje.
To vprašanje zopet nima direktne formule oziroma odgovora. Vsak profil je edinstven, prav tako posameznik, ki za njim stoji. Bistvo socialnih omrežij je mreženje in prav to v veliki večini prinese porast sledilcev. Prav tako pa seveda ne smemo pozabiti na oglaševanje.
Hashtagi so, če jih znamo pravilno uporabljati, lahko zelo uporabno orodje za pridobivanje novih oči na profil. Pravil za njihovo uporabo je kar nekaj, zadaj pa so še sprotno spremljanje statistike in sprotno prilagajanje.
Dela s pravilno uporabo hashtagov je veliko, zato jih marsi kdo ne mara. Najpogostejše vprašanje je, kam naj jih umestimo, v
komentar ali v opis – vseeno.
Učenje tukaj se ne konča, vse pa se spreminja skoraj na mesečni ravni. Moj glavni cilj je, da sem na tekočem z vsemi spremembami in novimi strategijami, ki jih preko testiranja lahko predam svojim strankam.
Ravno v testiranje uspešnih potez gre največ časa. Je pa vse skupaj mešanica večih področij, marketinga, prodaje, informatike, ki pa jih sama redno nadgrajujem in v svojo zbirko dodajam nove certifikate.
Kaj pa vaš zaslužek? Glede na to, da sodelujete tako s posamezniki kot
Mislim, da pri nas zavedanje glede pomembnosti social media managerja v podjetjih še vedno ni tako močno kot drugje po svetu, zato je posledično tudi zaslužek temu primeren.
S časom se pojavljajo nova omrežja, prav tako pa se razvijajo »stara«. Vsak ima svoj plus, tako da jaz bom povsod ;)
Izdala je tudi dva digitalna priročnika, ki pomagata uporabnikom doseči organsko rast na Instagramu. Na svojem Instagram profilu pa deli brezplačne nasvete, trike in novosti in tako pomaga predvsem začetnikom, ki se na Instagramu še ne znajdejo. Med drugim mentorira podjetnike, vsebinsko in vizualno oblikuje objave, skrbi za eksponentno rast Instagram profilov, svetuje in vodi socialna omrežja.
Za Svet Kapitala nam je Ana zaupala, kdaj so jo začela privlačiti socialna omrežja, katero omrežje priporoča podjetnikom in kako dobiti sledilce na Instagramu. Zaupala nam je tudi kako uporabljati hashtage in na katerem omrežju bo delovala v prihodnje.
Kdaj so vas začela zanimati socialna omrežja?
Socialna omrežja so me pritegnila že 10 let nazaj, nekje v začetku pojavljanja aplikacije Instagram, pred tem pa sem seveda (kot večina) preživljala čas na takrat zelo popularnem Facebooku. Samo delovanje »motorjev« v ozadju pa me je začelo zanimati v obdobju rasti blogov v Sloveniji.
Katero omrežje priporočate podjetnikom, ki se šele uveljavljajo?
Pri nas definitivno Facebook, Instagram in LinkedIn, za tiste bolj pogumne pa tudi Tik Tok.
Po kolikem času nastopa na Instagramu lahko pričakujemo prvi
zaslužek?
Uh, na to vprašanje ni direktnega odgovora. Vsak profil se glede na njegovo nišo in vpletenost lastnika profila odvija drugače, zato je tudi rast in v povezavi s tem prvi zaslužek čisto svoja zgodba.
Kaj je bolj pomembno, kvalitetna vsebina ali privlačne fotografije?
Kvalitetna vsebina in privlačne fotografije stopajo z roko v roki. Tukaj je zopet vse odvisno od niše v kateri delujemo. Je to mogoče moda, kjer so lepe fotografije osnova? Ali je to niša, ki lahko preda goro znanja?
Je pametno, da se objave načrtujejo vnaprej?
Sama vedno svetujem, da so vsebine pripravljene vsaj en mesec v naprej in so pripravljene v skladu s strategijo, ki pa mora biti pripravljena vsaj za polletno obdobje.
Kako dobiti največ sledilcev?
To vprašanje zopet nima direktne formule oziroma odgovora. Vsak profil je edinstven, prav tako posameznik, ki za njim stoji. Bistvo socialnih omrežij je mreženje in prav to v veliki večini prinese porast sledilcev. Prav tako pa seveda ne smemo pozabiti na oglaševanje.
Obstaja kakšno pravilo za uporabo hashtagov?
Hashtagi so, če jih znamo pravilno uporabljati, lahko zelo uporabno orodje za pridobivanje novih oči na profil. Pravil za njihovo uporabo je kar nekaj, zadaj pa so še sprotno spremljanje statistike in sprotno prilagajanje.
Dela s pravilno uporabo hashtagov je veliko, zato jih marsi kdo ne mara. Najpogostejše vprašanje je, kam naj jih umestimo, v
komentar ali v opis – vseeno.
Vaši sledilci dobro vedo, da imate socialna omrežja, še posebej
Instagram v malem prstu. Koliko učenja stoji za tem?
Učenje tukaj se ne konča, vse pa se spreminja skoraj na mesečni ravni. Moj glavni cilj je, da sem na tekočem z vsemi spremembami in novimi strategijami, ki jih preko testiranja lahko predam svojim strankam.
Kaj pa vaš zaslužek? Glede na to, da sodelujete tako s posamezniki kot
s podjetniki, se vam zdi, da bi lahko bila bolje plačana?
Mislim, da pri nas zavedanje glede pomembnosti social media managerja v podjetjih še vedno ni tako močno kot drugje po svetu, zato je posledično tudi zaslužek temu primeren.
Na katerem omrežju se vidite v prihodnosti?
S časom se pojavljajo nova omrežja, prav tako pa se razvijajo »stara«. Vsak ima svoj plus, tako da jaz bom povsod ;)
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese