Novi lastniki največji slovenski marini povzdignili na višjo raven
V Marini Izola je zasedenost 98-odstotna, v Marini Portorož pa za 30 odstotkov višja kot v enakem obdobju lani.

Odpri galerijo
V izolski marini imajo letos 98-odstotno zasedenost: Foto: Jože Suhadolnik/Delo
V obeh največjih slovenskih marinah so zelo zadovoljni s trenutno zasedenostjo. Obeti za nadaljevanje so spodbudni, upajo, da jim pandemija ne bo vzela zaslužka.
Marina Portorož je spomladi iz Term Čatež prešla v roke podjetja Luka Lucija, ki je v lasti slovenskega investicijskega sklada Cirus 1, ki ga upravlja JonatanMars. Letos zaznavajo za okoli 30 odstotkov višjo zasedenost, kot v enakem obdobju lani.
Domači gosti predstavljajo 60 odstotkov, 30 odstotkov je nemško govorečih, 5 odstotkov gostov je iz Italije, ostalo pa so gosti drugih držav, poroča STA.
Kot so povedali iz Marine Portorož, so skladno z vizijo novega vodstva nedavno zaključili prenovo sanitarij v starem delu marine, hkrati pa se zaključuje obnova bazena, na katerem bo zaživel Beach club.
Osvežili so tudi hortikulturno podobo marine, ponovno vzpostavili servis plovil, v prihodnje pa nameravajo vzpostaviti izposojo koles in skirojev. Nadaljevali bodo s posodobitvijo infrastrukture, kot so WiFi omrežje in polnilnice za električna vozila, saj želijo zagotovili boljšo uporabniško izkušnjo za svoje goste.
Marina Izola je lani, ko je prišla v roke družbi Grafist Anteja Guberca, beležila 90-odstotno zasedenost. Letos je zasedenost še večja, in sicer kar 98-odstotna. Od tega je 65 odstotkov domačih gostov, med tujimi pa je največ italijansko in nemško govorečih, poroča STA.
Približno desetina vseh gostov je dnevnih, ostalo predstavljajo letni najemniki privezov. Na splošno v zadnjih dveh letih zaznavajo večje povpraševanje po privezih, zanimali naj bi se predvsem slovenski lastniki plovil.
Kot so povedali v izolski marini, so se krizi zoperstavili z določenimi izboljšavami, med drugim so uvedli digitalizacijo poslovanja. V prihodnje načrtujejo investicijo v izgradnjo novega B pomola, kjer bodo na voljo novi privezi, še poroča STA.
V obeh marinah se zavedajo, da je nadaljevanje sezone odvisno predvsem od poteka pandemije covida-19. Vendar, glede na to, da so na plovilih gostje v svojih mehurčkih, je dopustovanje na tak način v skladu s priporočili za preprečevanje širjenja covida-19.
Junija so zaznali povečano število gostov, upajo, da se bo trend nadaljeval in da bo sezona zaključena uspešno.
30-odstotna rast
Marina Portorož je spomladi iz Term Čatež prešla v roke podjetja Luka Lucija, ki je v lasti slovenskega investicijskega sklada Cirus 1, ki ga upravlja JonatanMars. Letos zaznavajo za okoli 30 odstotkov višjo zasedenost, kot v enakem obdobju lani.
Domači gosti predstavljajo 60 odstotkov, 30 odstotkov je nemško govorečih, 5 odstotkov gostov je iz Italije, ostalo pa so gosti drugih držav, poroča STA.
Marina Portorož prenavlja celotno podobo
Kot so povedali iz Marine Portorož, so skladno z vizijo novega vodstva nedavno zaključili prenovo sanitarij v starem delu marine, hkrati pa se zaključuje obnova bazena, na katerem bo zaživel Beach club.
Osvežili so tudi hortikulturno podobo marine, ponovno vzpostavili servis plovil, v prihodnje pa nameravajo vzpostaviti izposojo koles in skirojev. Nadaljevali bodo s posodobitvijo infrastrukture, kot so WiFi omrežje in polnilnice za električna vozila, saj želijo zagotovili boljšo uporabniško izkušnjo za svoje goste.

Marina Portorož prenavlja celotno podobo. Foto: Blaz Samec/Delo
V Izoli 65 odstotkov domačih gostov
Marina Izola je lani, ko je prišla v roke družbi Grafist Anteja Guberca, beležila 90-odstotno zasedenost. Letos je zasedenost še večja, in sicer kar 98-odstotna. Od tega je 65 odstotkov domačih gostov, med tujimi pa je največ italijansko in nemško govorečih, poroča STA.
Približno desetina vseh gostov je dnevnih, ostalo predstavljajo letni najemniki privezov. Na splošno v zadnjih dveh letih zaznavajo večje povpraševanje po privezih, zanimali naj bi se predvsem slovenski lastniki plovil.
Nadaljevanje sezone bo narekovala pandemija
Kot so povedali v izolski marini, so se krizi zoperstavili z določenimi izboljšavami, med drugim so uvedli digitalizacijo poslovanja. V prihodnje načrtujejo investicijo v izgradnjo novega B pomola, kjer bodo na voljo novi privezi, še poroča STA.
V obeh marinah se zavedajo, da je nadaljevanje sezone odvisno predvsem od poteka pandemije covida-19. Vendar, glede na to, da so na plovilih gostje v svojih mehurčkih, je dopustovanje na tak način v skladu s priporočili za preprečevanje širjenja covida-19.
Junija so zaznali povečano število gostov, upajo, da se bo trend nadaljeval in da bo sezona zaključena uspešno.
Več iz rubrike
Manjše črpanje draži nafto in zvišuje inflacijo
Cena za sodček nafte ta teden najvišja letos. Vzroka sta nižja proizvodnja in zaskrbljenost trgov, da bo tako tudi v prihodnje, meni analitik Bojan Ivanc.
Luka še nekaj časa z dvočlansko upravo
Enajst kandidatov zanima delo v upravi, med njimi je le ena ženska. Vodenje podjetja je po vseh zagotovilih zdaj učinkovitejše.