Kraške jame so velik izziv za graditelje tira

V nadaljevanju preberite:
Kraške jame so graditelje tira med Divačo in Koprom šele proti koncu gradnje postavile pred zelo zahtevne inženirske izzive. Na gradbišču nove železniške proge so v mesecih tik pred zadnjim prebojem štirih cevi v najdaljših dveh predorih Lokev in Beka naleteli na pet večjih jam. Zaradi njih zdaj izdelujejo projekte, po katerih bodo morali zgraditi nekaj deset metrov dolge mostove (viadukte), da bo proga lahko prečkala podzemne jame.
.Več iz rubrike
V Trstu bodo pretovorili 100.000 zabojnikov manj, Maersk seli del posla
Logično je, da bo danski ladjar ceneje pretovarjal na svojem terminalu na Reki, saj si bo sam določal cene.
Znana primorska podjetniška družina bi kupila zaprte poslovalnice Petrola
Primorska družba naj bi nakup financirala iz lastnih in posojilnih virov pri domačih posojilodajalcih.