Kraške jame so velik izziv za graditelje tira
V nadaljevanju preberite:
Kraške jame so graditelje tira med Divačo in Koprom šele proti koncu gradnje postavile pred zelo zahtevne inženirske izzive. Na gradbišču nove železniške proge so v mesecih tik pred zadnjim prebojem štirih cevi v najdaljših dveh predorih Lokev in Beka naleteli na pet večjih jam. Zaradi njih zdaj izdelujejo projekte, po katerih bodo morali zgraditi nekaj deset metrov dolge mostove (viadukte), da bo proga lahko prečkala podzemne jame.
.Več iz rubrike
Individualni naložbeni računi: korak k večji prepoznavnosti kapitalskih trgov
Varčevalec bo lahko pod ugodnejšimi pogoji investiral okoli dve povprečni plači na leto, davčni učinek bo nastopil šele ob izplačilu.
Povpraševanja po avtomatizaciji bo še več
Pri nas prevladujejo majhna in srednja podjetja, zato sta oviri za hitrejšo avtomatizacijo tudi neprimernost obstoječih notranjih procesov.