Kraške jame so velik izziv za graditelje tira

V nadaljevanju preberite:
Kraške jame so graditelje tira med Divačo in Koprom šele proti koncu gradnje postavile pred zelo zahtevne inženirske izzive. Na gradbišču nove železniške proge so v mesecih tik pred zadnjim prebojem štirih cevi v najdaljših dveh predorih Lokev in Beka naleteli na pet večjih jam. Zaradi njih zdaj izdelujejo projekte, po katerih bodo morali zgraditi nekaj deset metrov dolge mostove (viadukte), da bo proga lahko prečkala podzemne jame.
.Več iz rubrike
Tijana Arih: Sem bojevnica – a moj boj je konceptualen
Tijana Arih je bila gostja v podkastu Supermoč. Spregovorila je o etiki v politiki, nevarnostih prepletanja vlog ter o tem, zakaj je Balkan zanjo večja inspiracija kot Zahod.
Spar bo od BTC v upravljanje prevzel logistični proces v enem od programov
Spar Slovenija je priglasil koncentracijo z družbo BTC, je razvidno iz spletne strani Agencije za varstvo konkurence.