Koroška opozorila nase, zanimanje turistov nad pričakovanji

Zanimanja za Koroško je letos veliko, tako s strani turistov kot medijev. »Koroška je v tem času opozorila nase in očitno je covid na nek način lahko naša priložnost. Ljudje iščejo mirno naravo, odmik od vrveža. Tu je Koroška letos v prednosti,« je v današnjem spletnem pogovoru dejala strokovna sodelavka na RRA Koroška Anje Vajde.
Fotografija: FOTO: Tomo Jesenicnik / arhiv RRA Koroška
Odpri galerijo
FOTO: Tomo Jesenicnik / arhiv RRA Koroška

Strokovna delavka za področje turizma in na projektih na Regionalni razvojni agenciji (RRA) Koroška Anja Vajde je ob tem predstavila podporo in druge aktivnosti, ki jih turističnim ponudnikom in organizacijam nudi RRA Koroška. Ta po njenih besedah skuša delovati povezovalno, letošnje poletje pa je med drugim veliko sredstev in energije namenila promociji Koroške kot celote. Rezultat je tudi, kot kaže, povečano zanimanje turistov in medijev za Koroško.

Spletni pogovor z naslovom Kako so ponudniki nastanitev Koroške pripravljeni na goste? je vodila predavateljica na Višji strokovni šoli za gostinstvo in turizem Maribor Mirjana Ivanuša-Bezjak, ki je predstavila nekaj primerov dobre prakse pri vprašanju, kaj vse lahko slovenski turisti dobijo za turistični bon.



Primere dobre prakse je predstavila tudi Ana Kugovnik, ki sodeluje s ponudniki turističnih storitev na Koroškem, med drugim s Koroško hišo Pri lipi in Koroškimi splavarji. Tudi ona opaža povečanje zanimanja med slovenskimi gosti za obisk Koroške, ob tem je veliko zanimanja tudi za prenočitve v Dravski dolini. »Ugotavljam, da je Koroška letos zelo zanimiva za goste iz Primorske,« je dodala.
Šmartno pri Slovenj Gradcu. Hmelj na Koroškem. FOTO: Regent Tadej
Šmartno pri Slovenj Gradcu. Hmelj na Koroškem. FOTO: Regent Tadej

Svetovalka za ponudnike turističnih nastanitev Klara Korenč iz organizacije Sobodajalci Slovenije pa je v spletnem pogovoru povzela splošna priporočila za pripravo nastanitvenih obratov ob covidu-19, ki se jih morajo držati ponudniki nastanitev. Sama na terenu opaža, da so dodatne informacije vedno dobrodošle, saj nekateri ponudniki kdaj na kaj tudi pozabijo. Prvo pravilo pa je, tako Korenčeva, da mora biti osebje, ki dela v nastanitvenih obratih, zdravo, tako bodo ostali zdravi tudi tisti, ki jih bodo obiskali.

Med drugim je glede igral pred nastanitvami povedala, da v trenutnem času uporabo odsvetuje, saj je razkuževanje teh naprav oteženo. Prav tako je dejala, da je, če imajo ponudniki v enem objektu več sob, smiselno zagotoviti, da je da se gostje čim manj srečujejo z drugimi gosti in z osebjem.
 
 

Več iz rubrike