Ta četrtek: 2. Effie dan, posvečen trendom in znamkam

V četrtek, 10. februarja, bo med 9. in 13. uro potekal spletni prenos drugega Effie dneva, ki bo posvečen trendom in znamkam.
Fotografija: 2. Effie dan: Trendi in znamke
Odpri galerijo
2. Effie dan: Trendi in znamke

V četrtek, 10. februarja, med 9. in 13. uro bo potekal spletni prenos drugega Effie dneva, ki bo posvečen trendom in znamkam. Zaradi epidemiološke situacije bodo v konferenčni dvorani hotela Slon prisotni le soustvarjalci programa, za Effie javnost pa bo poskrbljeno z neposrednim spletnim prenosom. 

Osrednje predavanje: Erick Smet, TrendWatchig: Novi svet. Nova pravila. Pa igrajmo!*

Z Nizozemske se nam bo za poldrugo uro na 2. Effie dnevu preko zooma pridružil Erick Smet iz podjetja TrendWatching, enega vodilnih svetovnih podjetij za trende potrošnikov, ki vodi in navdihuje, da trende in vpoglede spremenite v inovacije. Erick bo predstavil globalne trende in podal usmeritve, kaj bodo po njihovih raziskavah naši potrošniki in stranke želeli v prihodnje, predstavljene trende pa bo podkrepil tudi s primeri nagrajenih kampanj v tekmi Effie Slovenia 2020.

image_alt
Najstnica, ki z zaslužkom prekaša najbolje plačane direktorje

»Obstajajo desetletja, ko se nič ne zgodi, in potem pridejo tedni, ko se zgodijo desetletja.« Se sliši znano? Sicer nam ni v navadi, da bi citirali Vladimirja Lenina, vendar ta njegova izjava danes zelo drži. Medtem ko ljudje na splošno ostajajo enaki, se potrošniška arena nenehno spreminja. Pomembni dogodki v zadnjih dveh letih, kot so pandemija covida-a, svetovni protesti in pojav »metaverse«, so nedvoumno spremenili svet, kot ga poznamo, in s tem potrošništvo na splošno. Največja posledica? Namen oz. smisel (ang. purpose) je trend vseh trendov in to že kar nekaj časa. Vendar pa je prihajajoča »ekonomija namena« na poti do resnega razhajanja z vrednotami kapitalizma 21. stoletja, kar ustvarja številne napetosti v življenju potrošnikov. Raziščimo pomembne poslovne priložnosti, ki se skrivajo v Effie skupnosti!

*Predavanje bo potekalo v angleškem jeziku brez prevoda. Organizator si pridržuje pravico do sprememb.

Erick Smet, višji analitik trendov, TrendWatching

Erick je višji analitik trendov v podjetju TrendWatching s sedežem v Amsterdam. Je vodilni nosilec vsebinske ekipe TrendWatching – ustvarja mesečno publikacijo Make→Shift, koordinira globalno ekipo analitikov in vodi različne notranje strateške pobude. Ima posebno strast do socialne pravičnosti, odlikuje pa ga živahno pripovedovanje zgodb, s katerimi vdihne življenje potrošniškim trendom.

Erick je pred sedanjo službo delal kot direktor trendov v butični agenciji za tržne raziskave, zato je velik strokovnjak za zaznavanje sprememb v vedenju potrošnikov in prevajanje le-teh v oprijemljive poslovne priložnosti. V ta namen uporablja svojo diplomo iz raziskav trendov in ustvarjanja konceptov. Pripravil je več podkastov in belih knjig o intersekcijskem aktivizmu ter vodil inovacijske procese za različne multinacionalne znamke.

image_alt
Zaradi podnebnih sprememb bo kava dražja

Erick po vsem svetu predava, vodi delavnice in spletne seminarje TrendWatching s fokusom na prihodnost. V zadnjih mesecih je gostil virtualno inovacijsko delavnico za zaposlene iz sedmih držav v podjetju Coca-Cola in predaval organizacijam, kot sta Google in Unicef.

Več informacij in prijavni obrazec lahko najdete na naslednji povezavi.

Več iz rubrike