Kaj Slovenci menijo o aplikaciji za sledenje okužb - raziskava
Na Inštitutu za raziskovanje trga in medijev, Mediana so ugotavljali, kakšen je nivo podpore aplikaciji med prebivalci Slovenije.
Odpri galerijo
Uvedbe aplikacije ne podpira 54 odstotkov vprašanih, ki aplikacijo vidijo kot vdor v zasebnost ali pa kot neučinkovito sredstvo za sledenje gibanja okuženih posameznikov.
38 odstotkov vprašanih uvedbo aplikacije podpira in meni, da bomo z njeno pomočjo zagotovili lažjo sledljivost širjenja virusa. Na drugi strani 36 odstotkov vprašanih aplikacije ne podpira, saj jo vidijo kot vdor v zasebnost posameznika, še nadaljnjih 18 odstotkov pa aplikacije ne podpira, saj jo vidijo kot neučinkovito. Skupno torej aplikacije iz različnih razlogov ne podpira 54 odstotkov vprašanih. Neodločenih glede te tematike je 9 odstotkov.
Med tistimi, ki aplikacije ne podpirajo, saj jo vidijo kot vdor v zasebnost, je 6 odstotkov takšnih, ki bi na uvedbo aplikacije vseeno pristali v zameno za manj ostre restrikcije s strani vlade. Med celotno populacijo to predstavlja 2 odstotka, kar pomeni, da je skupna podpora aplikaciji (pogojno) 40 odstotkov.
38 odstotkov vprašanih uvedbo aplikacije podpira in meni, da bomo z njeno pomočjo zagotovili lažjo sledljivost širjenja virusa. Na drugi strani 36 odstotkov vprašanih aplikacije ne podpira, saj jo vidijo kot vdor v zasebnost posameznika, še nadaljnjih 18 odstotkov pa aplikacije ne podpira, saj jo vidijo kot neučinkovito. Skupno torej aplikacije iz različnih razlogov ne podpira 54 odstotkov vprašanih. Neodločenih glede te tematike je 9 odstotkov.
Med tistimi, ki aplikacije ne podpirajo, saj jo vidijo kot vdor v zasebnost, je 6 odstotkov takšnih, ki bi na uvedbo aplikacije vseeno pristali v zameno za manj ostre restrikcije s strani vlade. Med celotno populacijo to predstavlja 2 odstotka, kar pomeni, da je skupna podpora aplikaciji (pogojno) 40 odstotkov.
PREBERITE TUDI:
Raziskavo je izvedel Inštitut za raziskovanje trga in medijev Mediana med 9. in 10. julijem 2020 z metodo spletnega anketiranja (CAWI) v okviru Medianinega spletnega panela. V raziskavi je sodelovalo 506 polnoletnih prebivalcev Slovenije. Vzorec je za Slovenijo reprezentativen po spolu, starosti in regiji.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.