Je z Netflixom konec?
Reuters poroča, da je Netflix Inc (NFLX.O) je v torek preprečil najslabši možni scenarij izgube naročnikov, saj je od aprila do junija zabeležil skoraj 1 milijonsko rast novih komitentov in napovedal, da bo v tretjem četrtletju to število še povečal.
Delnice, ki so letos padle za približno 67 % - predvsem zaradi zaskrbljenosti glede dolgoročnih obetov podjetja, so se po objavi rezultatov podražile za 8 %. Vlagatelji so napoved razumeli kot znak, da lahko Netflix kljub nestabilnemu svetovnemu gospodarstvu in znakom zasičenosti na svojem največjem trgu, v Združenih državah Amerike in Kanadi, še vedno najde nove naročnike.
Netflix je v drugem četrtletju izgubil 1,3 milijona strank v ZDA in Kanadi ter 770.000 v Evropi, na Bližnjem vzhodu in v Afriki. To se je sicer izravnalo s skoraj 1,1 milijona novih naročnikov v azijsko-pacifiški regiji.
Največji svetovni ponudnik pretočnih storitev je sporočil, da namerava prihodnje leto uvesti možnost, ki bo podprta z oglasi. Opozorili so tudi, da močan dolar niža število naročnikov v tujini.
Podjetje je aprila sporočilo, da bo v drugem četrtletju izgubilo 2 milijona uporabnikov, kar je šokiralo Wall Street in povzročilo zaskrbljenost, da se je razcvet pretočne televizije nenadoma končal. Izgube so bile za približno polovico manjše, le za 970.000 dolarjev.
"Naše navdušenje je zmerno," je v intervjuju po izidu, ki je bil objavljen na YouTubu, dejal izvršni direktor Reed Hastings, saj smo nekaj naročnikov še vedno izgubili. "Toda če pogledamo naprej, streaming deluje povsod. ... Glede tega smo zelo optimistični."
Hastings se je zahvalil novim epizodam znanstvenofantastične serije Stranger Things, najbolj gledane angleško govoreče serije v zgodovini Netflixa, da so pomagale preprečiti še več preklicov naročnine.
Kako kaže drugim podjetjem?
Cene delnic drugih podjetij, ki se ukvarjajo s pretakanjem podatkov, so se po poročilu Netflixa nekoliko zvišale. Delnice podjetja Roku Inc (ROKU.O) so pridobile 2,7 %, medtem ko sta se delnici podjetij Walt Disney Co (DIS.N) in Paramount Global (PARA.O) povečali za približno 1 %.
Po letih hitre rasti, se je usoda Netflixa malce spremenila, saj so tekmeci, med katerimi so Disney, Warner Bros Discovery in Apple Inc (AAPL.O), veliko vlagali v lastne storitve pretakanja.
Netflix je v drugem četrtletju izgubil 1,3 milijona strank v ZDA in Kanadi ter 770.000 v Evropi, na Bližnjem vzhodu in v Afriki. To se je sicer izravnalo s skoraj 1,1 milijona novih naročnikov v azijsko-pacifiški regiji.
Z Netflixa so v torkovem pismu delničarjem sporočili, da so dodatno preučili nedavi upad profita, ki so ga pripisali različnim dejavnikom.
"Izziv in priložnost je, da pospešimo rast prihodkov in članstva z nadaljnjim izboljševanjem naših izdelkov, vsebin in trženja, kot to počnemo že zadnjih 25 let," je bilo zapisano v pismu.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.