Harley Davidson spreminja trg električnih koles
Podjetje je poleg serijske proizvodnje električnih koles začelo tudi z dražbami, na katerih prodaja enkratna in unikatna e-kolesa.
Odpri galerijo
Harley Davidson je svetovno znana blagovna znamka, zato je vstop na trg e-koles velika stvar. Njihov najnovejši enkratno izdelan model je pritegnil veliko pozornosti, na dražbi pa je bil prodan za 12 tisoč evrov.
Zadnje leto je Harley pod svojo blagovno znamko Serial 1 izdajal presenetljivo ugodna e-kolesa, ki so pritegnila pozornost marsikoga. Na voljo sta dva modela in sicer Mosh/Cty in Rush/Cty, cena pa se giblje od 2900 do 4200 evrov. Zdaj pa navdušuje z novo serijo enkratno izdelanih in unikatnih e-koles, ki jih proda na svetovni dražbi, navaja TechRadar.
Prvi se imenuje Mosh Chopper, navdihuje pa ga znamenito Schwinnovo kolo Sting-Ray. Ljubitelje koles in komentatorje navdušuje s svojim retro videzom, dolgim 'banana' sedežem in visokim krmilom, so zapisali na britanski spletni strani. Za zdaj je bil edini Mosh Chopper pred kratkim prodan na dražbi za 12 tisoč evrov, verjetno pa bi ga želel imeti še marsikdo.
Izbrali so taktiko, kjer predstavijo razkošne modele in privabijo množico ljudi, ki se zaljubijo v blagovno znamko. To je zanimiv pristop, ki prihaja v prelomnem trenutku za električna kolesa, piše TechRadar. Trenutno so sicer uporabna in funkcionalna, toda ne izgledajo nujno dobro, kar želi Harley Davidson spremeniti in sicer v času, ko povpraševanje po e-kolesih narašča.
Julija lani je raziskava podjetja Shimano pokazala, da se le sedem odstotkov Britancev zanima za nakup e-kolesa. Pred kratkim pa je družba Bosch eBike Systems opravila podobno raziskavo, pri kateri je kar 55 odstotkov vprašanih odgovorilo, da razmišlja o nakupu e-kolesa. Vlada Velike Britanije v dokumentu Gear Change, ki je bil objavljen lansko leto, obljublja celo nacionalni program podpore za e-kolesa, ki bi lahko vključeval posojila, subvencije ali druge finančne spodbude.
Potencialni trg torej obstaja, toda pogosto je velika razlika med ljudmi, ki jim je všeč ideja izdelka in dejanskim nakupom. Na TechRadar podajo primer Microsoftovega prvega tabličnega računalnika, ki je bil izdan leta 2003. Morda je bila res revolucionarna tehnologija, za katero so se vsi strinjali, da je videti zelo uporabna. Toda skoraj nihče ga ni kupil.
Nato je leta 2010 prišel Steve Jobs, predstavil zelo podobno napravo z imenom iPad in popolnoma spremenil igro. Britanski izvedenci kot razlog za uspeh iPada navajajo, da je bil, tako kot iPhone pred njim, »preprosto kul«. Apple je podoben uspeh doživel z Apple Watch in ko so slušalke njihovega hčerinskega podjetja Beats postale obvezen modni dodatek, so jih kupovali tudi ljudje, ki jim je bilo vseeno za kakovost zvoka.
Bi lahko e-kolo Harley Davidsona postalo resnično kul in obvezen modni dodatek? Izdaja enkratnih in luksuznih e-koles ustvarja zanimanje medijev in ljudi, ki sicer morda ne bi pomislili na e-kolesa. Poleg tega je potrebno upoštevati še kvaliteto in prepoznavnost znamke Harley Davidson ter vedno večjo priljubljenost e-koles. Mosh Chopper je bil prodan za 12 tisoč evrov, bomo videli kaj se bo zgodilo z naslednjim unikatnim modelom.
Presenetljivo ugodne cene
Zadnje leto je Harley pod svojo blagovno znamko Serial 1 izdajal presenetljivo ugodna e-kolesa, ki so pritegnila pozornost marsikoga. Na voljo sta dva modela in sicer Mosh/Cty in Rush/Cty, cena pa se giblje od 2900 do 4200 evrov. Zdaj pa navdušuje z novo serijo enkratno izdelanih in unikatnih e-koles, ki jih proda na svetovni dražbi, navaja TechRadar.
Prvi se imenuje Mosh Chopper, navdihuje pa ga znamenito Schwinnovo kolo Sting-Ray. Ljubitelje koles in komentatorje navdušuje s svojim retro videzom, dolgim 'banana' sedežem in visokim krmilom, so zapisali na britanski spletni strani. Za zdaj je bil edini Mosh Chopper pred kratkim prodan na dražbi za 12 tisoč evrov, verjetno pa bi ga želel imeti še marsikdo.
Omejena ponudba
Izbrali so taktiko, kjer predstavijo razkošne modele in privabijo množico ljudi, ki se zaljubijo v blagovno znamko. To je zanimiv pristop, ki prihaja v prelomnem trenutku za električna kolesa, piše TechRadar. Trenutno so sicer uporabna in funkcionalna, toda ne izgledajo nujno dobro, kar želi Harley Davidson spremeniti in sicer v času, ko povpraševanje po e-kolesih narašča.
Julija lani je raziskava podjetja Shimano pokazala, da se le sedem odstotkov Britancev zanima za nakup e-kolesa. Pred kratkim pa je družba Bosch eBike Systems opravila podobno raziskavo, pri kateri je kar 55 odstotkov vprašanih odgovorilo, da razmišlja o nakupu e-kolesa. Vlada Velike Britanije v dokumentu Gear Change, ki je bil objavljen lansko leto, obljublja celo nacionalni program podpore za e-kolesa, ki bi lahko vključeval posojila, subvencije ali druge finančne spodbude.
Je to formula za uspeh?
Potencialni trg torej obstaja, toda pogosto je velika razlika med ljudmi, ki jim je všeč ideja izdelka in dejanskim nakupom. Na TechRadar podajo primer Microsoftovega prvega tabličnega računalnika, ki je bil izdan leta 2003. Morda je bila res revolucionarna tehnologija, za katero so se vsi strinjali, da je videti zelo uporabna. Toda skoraj nihče ga ni kupil.
Nato je leta 2010 prišel Steve Jobs, predstavil zelo podobno napravo z imenom iPad in popolnoma spremenil igro. Britanski izvedenci kot razlog za uspeh iPada navajajo, da je bil, tako kot iPhone pred njim, »preprosto kul«. Apple je podoben uspeh doživel z Apple Watch in ko so slušalke njihovega hčerinskega podjetja Beats postale obvezen modni dodatek, so jih kupovali tudi ljudje, ki jim je bilo vseeno za kakovost zvoka.
Bi lahko e-kolo Harley Davidsona postalo resnično kul in obvezen modni dodatek? Izdaja enkratnih in luksuznih e-koles ustvarja zanimanje medijev in ljudi, ki sicer morda ne bi pomislili na e-kolesa. Poleg tega je potrebno upoštevati še kvaliteto in prepoznavnost znamke Harley Davidson ter vedno večjo priljubljenost e-koles. Mosh Chopper je bil prodan za 12 tisoč evrov, bomo videli kaj se bo zgodilo z naslednjim unikatnim modelom.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.