Haribo in Lidl: Cenovni boj v koronski krizi
Lidl s polic umika izdelke Haribo. Podjetji sta se namreč zapleti v spor glede nakupnih pogojev.
Odpri galerijo
Če boste te dni iskali izdelke Haribo na policah Lidl, jih boste našli vedno manj. Na nekoč nabito polnih policah z bonboni Zlatih medvedkov je mogoče najti le manjše ostanke proizvajalca Haribo. Razlog: za kuliso diskontni velikan in proizvajalec sadnih bonbonov bijeta bitko zaradi kupnih pogojev.
Po poročanju nemških medijev dobave ni bilo od začetka julija, zdaj pa zalog Haribo v trgovinah Lidl zmanjkuje. Na policah je moč opaziti čedalje več - še posebej izpostavljenih - izdelkov tekmeca Katjes in Lidlove lastne blagovne znamke Sugarland.
Spor je sprožilo zvišanje cen podjetja Haribo, kar morajo trgovci prenesti tudi na svoje stranke. Podjetje Lidl novih pogojev ne želi sprejeti in je prekinilo vsa naročila proizvajalca. Lidlov tekmec Aldi, po drugi strani, Haribo ta teden še posebej agresivno oglašuje.
Močni nemški trgovci z živili se sicer v svojih pogajanjih o cenah za ugodnejše nakupne pogoje večkrat zanašajo na začasne bojkote in se ne izogibajo niti konfliktom z velikimi mednarodnimi proizvajalci. V trenutnih pandemičnih razmerah pa trgovci z živili še posebej skrbijo za svojo cenovno podobo.
Po poročanju nemških medijev dobave ni bilo od začetka julija, zdaj pa zalog Haribo v trgovinah Lidl zmanjkuje. Na policah je moč opaziti čedalje več - še posebej izpostavljenih - izdelkov tekmeca Katjes in Lidlove lastne blagovne znamke Sugarland.
PREBERITE TUDI:
Spor je sprožilo zvišanje cen podjetja Haribo, kar morajo trgovci prenesti tudi na svoje stranke. Podjetje Lidl novih pogojev ne želi sprejeti in je prekinilo vsa naročila proizvajalca. Lidlov tekmec Aldi, po drugi strani, Haribo ta teden še posebej agresivno oglašuje.
Pri podjetju Haribo spora ne komentirajo - vsaj ne neposredno. »Lahko potrdimo, da trenutno potekajo težka pogajanja glede cenovne politike s trgovci na drobno. Začasne prekinitve naročil pa so dobro znano taktično sredstvo za povečanje pritiska na dobavitelje,« je družba pojasnila za nemški časopis Lebensmittelzeitung. Haribo upravičuje zvišanje cen s povečanimi cenami surovin kot posledico pandemije covid-19.
Močni nemški trgovci z živili se sicer v svojih pogajanjih o cenah za ugodnejše nakupne pogoje večkrat zanašajo na začasne bojkote in se ne izogibajo niti konfliktom z velikimi mednarodnimi proizvajalci. V trenutnih pandemičnih razmerah pa trgovci z živili še posebej skrbijo za svojo cenovno podobo.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.