Gradnjo nove ljubljanske železniške postaje bo financirala država

Gradnjo nove ljubljanske železniške postaje bo financirala država, avtobusno postajo in parkirno hišo pa naj bi plačale Slovenske železnice, poroča današnji Dnevnik. V Slovenskih železnicah so za časnik ocenili, da bi novi železniška in avtobusna postaja stali med 50 in 60 milijonov evrov, vendar podatki niso točni, so opozorili.
Fotografija: Mavric Pivk
Odpri galerijo
Mavric Pivk

Kakšen bo vložek družbe Prime Kapitall, ki je vstopila v projekt Emonika, v javni infrastrukturni del, ni jasno. "To je stvar dogovorov, ki še niso končani," so na za časnik pojasnili na Slovenskih železnicah, kjer se zadnje mesece s Prime Kapitalom dogovarjajo o pogojih medsebojnega sodelovanja.

Družba Prime Kapital iz Bukarešte, za katero stoji južnoafriški sklad, je januarja vstopila v projekt Emonika, v okviru katerega je načrtovana ureditev železniške in avtobusne postaje ter vse logistike, ki sledi tema dvema postajama.

Gradnja potniškega centra v sklopu projekta je bila sprva zastavljena kot javno-zasebno partnerstvo. Kot spominja Dnevnik, je pogodba o skupnem vlaganju, ki sta jo Slovenske železnice in nekdanji partner Trigranit podpisala leta 2007, določala, da Slovenske železnice v projekt vložijo zemljišča, Trigranit pa denar za gradnjo javnega dela (železniško in avtobusno postajo).

Trigranit, ki bi v zameno smel graditi druge komercialne vsebine (hotel in stanovanja, poslovne prostore, nakupovalno središče), se je leta 2014 umaknil iz partnerstva. Slovenske železnice so nato v Prime Kapitalu našle novega investitorja.

Prime Kapital bo tako po za zdaj znanih podatkih denar vložil v poslovno stolpnico ob križišču Dunajske ceste in Trga Osvobodilne fronte, v kateri bo 23.000 kvadratnih metrov pisarniških površin, ter nakupovalnega in zabaviščnega centra, ki se bo raztezal na 59.000 kvadratnih metrih površin.

Več iz rubrike

Spremembe pri omrežnini: tarife bodo sprva cenejše, časovni bloki drugačni

Glavne spremembe se nanašajo na določitev časovnih blokov, postopno podražitev tarife za najdražji časovni blok in določitev dogovorjene moči.

Posredna distribucija – pametnejši nakup za sodobna podjetja in javno upravo

Podatki podjetja Forscope kažejo, da so številne javne institucije po vsej srednji in vzhodni Evropi že uporabile model posredne distribucije programske opreme.

Skoraj desetodstotno zvišanje cen počitniških storitev. Se draži tudi hrana?

Junijska inflacija znaša 0,8 odstotka, letna rast cen življenjskih potrebščin se je povzpela na 2,2 odstotka.

TOP 300: Dobavitelji avtomobilske industrije čistijo bilance

Več velikih avtomobilskih podjetij je v postopku poslovnega in finančnega preoblikovanja.