Gradnjo nove ljubljanske železniške postaje bo financirala država

Kakšen bo vložek družbe Prime Kapitall, ki je vstopila v projekt Emonika, v javni infrastrukturni del, ni jasno. "To je stvar dogovorov, ki še niso končani," so na za časnik pojasnili na Slovenskih železnicah, kjer se zadnje mesece s Prime Kapitalom dogovarjajo o pogojih medsebojnega sodelovanja.
Družba Prime Kapital iz Bukarešte, za katero stoji južnoafriški sklad, je januarja vstopila v projekt Emonika, v okviru katerega je načrtovana ureditev železniške in avtobusne postaje ter vse logistike, ki sledi tema dvema postajama.
Gradnja potniškega centra v sklopu projekta je bila sprva zastavljena kot javno-zasebno partnerstvo. Kot spominja Dnevnik, je pogodba o skupnem vlaganju, ki sta jo Slovenske železnice in nekdanji partner Trigranit podpisala leta 2007, določala, da Slovenske železnice v projekt vložijo zemljišča, Trigranit pa denar za gradnjo javnega dela (železniško in avtobusno postajo).
Trigranit, ki bi v zameno smel graditi druge komercialne vsebine (hotel in stanovanja, poslovne prostore, nakupovalno središče), se je leta 2014 umaknil iz partnerstva. Slovenske železnice so nato v Prime Kapitalu našle novega investitorja.
Prime Kapital bo tako po za zdaj znanih podatkih denar vložil v poslovno stolpnico ob križišču Dunajske ceste in Trga Osvobodilne fronte, v kateri bo 23.000 kvadratnih metrov pisarniških površin, ter nakupovalnega in zabaviščnega centra, ki se bo raztezal na 59.000 kvadratnih metrih površin.
Več iz rubrike
Spremembe pri omrežnini: tarife bodo sprva cenejše, časovni bloki drugačni
Glavne spremembe se nanašajo na določitev časovnih blokov, postopno podražitev tarife za najdražji časovni blok in določitev dogovorjene moči.
Posredna distribucija – pametnejši nakup za sodobna podjetja in javno upravo
Podatki podjetja Forscope kažejo, da so številne javne institucije po vsej srednji in vzhodni Evropi že uporabile model posredne distribucije programske opreme.