Gradnjo nove ljubljanske železniške postaje bo financirala država

Gradnjo nove ljubljanske železniške postaje bo financirala država, avtobusno postajo in parkirno hišo pa naj bi plačale Slovenske železnice, poroča današnji Dnevnik. V Slovenskih železnicah so za časnik ocenili, da bi novi železniška in avtobusna postaja stali med 50 in 60 milijonov evrov, vendar podatki niso točni, so opozorili.
Fotografija: Mavric Pivk
Odpri galerijo
Mavric Pivk

Kakšen bo vložek družbe Prime Kapitall, ki je vstopila v projekt Emonika, v javni infrastrukturni del, ni jasno. "To je stvar dogovorov, ki še niso končani," so na za časnik pojasnili na Slovenskih železnicah, kjer se zadnje mesece s Prime Kapitalom dogovarjajo o pogojih medsebojnega sodelovanja.

Družba Prime Kapital iz Bukarešte, za katero stoji južnoafriški sklad, je januarja vstopila v projekt Emonika, v okviru katerega je načrtovana ureditev železniške in avtobusne postaje ter vse logistike, ki sledi tema dvema postajama.

Gradnja potniškega centra v sklopu projekta je bila sprva zastavljena kot javno-zasebno partnerstvo. Kot spominja Dnevnik, je pogodba o skupnem vlaganju, ki sta jo Slovenske železnice in nekdanji partner Trigranit podpisala leta 2007, določala, da Slovenske železnice v projekt vložijo zemljišča, Trigranit pa denar za gradnjo javnega dela (železniško in avtobusno postajo).

Trigranit, ki bi v zameno smel graditi druge komercialne vsebine (hotel in stanovanja, poslovne prostore, nakupovalno središče), se je leta 2014 umaknil iz partnerstva. Slovenske železnice so nato v Prime Kapitalu našle novega investitorja.

Prime Kapital bo tako po za zdaj znanih podatkih denar vložil v poslovno stolpnico ob križišču Dunajske ceste in Trga Osvobodilne fronte, v kateri bo 23.000 kvadratnih metrov pisarniških površin, ter nakupovalnega in zabaviščnega centra, ki se bo raztezal na 59.000 kvadratnih metrih površin.

Več iz rubrike