Gradnjo nove ljubljanske železniške postaje bo financirala država
Kakšen bo vložek družbe Prime Kapitall, ki je vstopila v projekt Emonika, v javni infrastrukturni del, ni jasno. "To je stvar dogovorov, ki še niso končani," so na za časnik pojasnili na Slovenskih železnicah, kjer se zadnje mesece s Prime Kapitalom dogovarjajo o pogojih medsebojnega sodelovanja.
Družba Prime Kapital iz Bukarešte, za katero stoji južnoafriški sklad, je januarja vstopila v projekt Emonika, v okviru katerega je načrtovana ureditev železniške in avtobusne postaje ter vse logistike, ki sledi tema dvema postajama.
Gradnja potniškega centra v sklopu projekta je bila sprva zastavljena kot javno-zasebno partnerstvo. Kot spominja Dnevnik, je pogodba o skupnem vlaganju, ki sta jo Slovenske železnice in nekdanji partner Trigranit podpisala leta 2007, določala, da Slovenske železnice v projekt vložijo zemljišča, Trigranit pa denar za gradnjo javnega dela (železniško in avtobusno postajo).
Trigranit, ki bi v zameno smel graditi druge komercialne vsebine (hotel in stanovanja, poslovne prostore, nakupovalno središče), se je leta 2014 umaknil iz partnerstva. Slovenske železnice so nato v Prime Kapitalu našle novega investitorja.
Prime Kapital bo tako po za zdaj znanih podatkih denar vložil v poslovno stolpnico ob križišču Dunajske ceste in Trga Osvobodilne fronte, v kateri bo 23.000 kvadratnih metrov pisarniških površin, ter nakupovalnega in zabaviščnega centra, ki se bo raztezal na 59.000 kvadratnih metrih površin.
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese