Flixbus se širi po ZDA
Flixbus je ob odprtju poslovalnice v Kaliforniji pred pol leta napovedal, da namerava tekmovati s podjetjem Greyhound, ki je trenutno vodilno na ameriškem trgu. Doslej se je Flixbus sicer osredotočal na zahodno obalo in občutno razširil svojo ponudbo na jugozahodu države iz svoje baze v Los Angelesu.
Maja je sicer svojo dejavnost začel s 27 destinacijami, zdaj pa jih ponuja že več kot dvakrat toliko, so sporočili iz podjetja. Po širitvi izven New Yorka, ki je načrtovana za prihodnje leto, namerava Flixbus ponujati nove destinacije iz Texasa.
Flixbus je začel poslovati leta 2012 kot startup podjetje. Prva ekspanzija se je začela 2015, ko je začel delovati zunaj meja Nemčije. Trenutno povezuje več kot 2000 destinacij v 28 državah, številka pa raste skoraj vsak dan. Lani so njegovi avtobusi prepeljali več kot 100 milijonov potnikov, podjetje pa zaposluje več kot 1000 ljudi.
Slovenija se je mreži Flixbusa pridružila leta 2016 kot 20. država. Mednarodne linije so povezane z osmimi slovenskimi mesti, med katerimi sta zlasti Maribor in Ljubljana pomembni prometni središči tudi za celotno regijo srednje in vzhodne Evrope. Neposredno pa je Slovenija povezana s 13 državami.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.