Drugi tir zdrsnil za pet centimetrov in več mesecev

Dokončanje proge Divača–Koper se lahko zavleče do sredine prihodnjega leta. Težaven za gradnjo je nepredvidljiv kraški teren.
Fotografija: https://www.delo.si
Odpri galerijo
https://www.delo.si

Pri gradnji nove železniške proge med Divačo in Koprom bo zamuda večja, kot so predvidevali do zdaj. Pobočje pri portalu predora Lokev T1 (nad dolino Glinščice) se premika. V približno pol leta se je pobočje oziroma najbližji opornik na viaduktu Glinščica premaknil za kar pet centimetrov. To je izjemen inženirski izziv, za katerega so že predvideli nekaj rešitev, vendar projektanti še ne vedo, kako učinkovite bodo. Gradnja drugega tira se lahko zavleče do sredine prihodnjega leta.

Preberite več...

.

Več iz te teme:

Več iz rubrike

Spremembe pri omrežnini: tarife bodo sprva cenejše, časovni bloki drugačni

Glavne spremembe se nanašajo na določitev časovnih blokov, postopno podražitev tarife za najdražji časovni blok in določitev dogovorjene moči.

Posredna distribucija – pametnejši nakup za sodobna podjetja in javno upravo

Podatki podjetja Forscope kažejo, da so številne javne institucije po vsej srednji in vzhodni Evropi že uporabile model posredne distribucije programske opreme.

Skoraj desetodstotno zvišanje cen počitniških storitev. Se draži tudi hrana?

Junijska inflacija znaša 0,8 odstotka, letna rast cen življenjskih potrebščin se je povzpela na 2,2 odstotka.

TOP 300: Dobavitelji avtomobilske industrije čistijo bilance

Več velikih avtomobilskih podjetij je v postopku poslovnega in finančnega preoblikovanja.