Colgate svojim delničarjem zagotavlja bleščeč nasmeh

Podjetje Colgate Palmolive v tem trenutku riše nasmeh na obraz vsem svojim delničarjem, ne zgolj uporabnikom prepoznavne zobne kreme.
Fotografija: Celotna kategorija izdelkov za zobno higieno in z njimi povezana podjetja čas pandemije preživljajo relativno uspešno. FOTO: monticello / Shutterstock
Odpri galerijo
Celotna kategorija izdelkov za zobno higieno in z njimi povezana podjetja čas pandemije preživljajo relativno uspešno. FOTO: monticello / Shutterstock

Ameriško podjetje Colgate Palmolive izdeluje slovito zobno kremo Colgate, ki se pogosto znajde v slovenskih kopalnicah. Podjetje že veš čas pandemije uspešno kljubuje negativnim trendom na finančnih trgih.
 

Odporna delnica


Delnice podjetja Colgate Palmolive so ene tistih delnic, ki so si v času pandemije prislužile posebno pozornost. Slednje so januarja letos, še pred začetkom pandemije, dosegale zavidljivo rast, za tem pa se je tudi v obdobju splošnega padca trga njihova vrednost zmanjšala zgolj za 5 odstotkov. V aprilu so delnice ponovno zrasle in dosegle rekordno vrednost letošnjega leta.


 

Kategorija ustne higiene


A vendar za stabilnostjo delnice obstaja razlaga, piše portal Livemint. Celotna kategorija izdelkov za zobno higieno in z njimi povezana podjetja namreč čas pandemije preživljajo relativno uspešno. Neimenovan analitik pri indijskem podjetju za finančno svetovanje Nomura zato poudarja: »Prepričani smo, da je Colgate eno izmed najstabilnejših podjetij v že tako stabilni kategoriji izdelkov, ki so dnevno v uporabi in jih težko prizadene šok na trgu. To vidimo kot izjemno prednost podjetja v trenutnih negotovih časih.«
 

Razlogi za smeh


Colgatovi rezultati poslovanja v drugem četrtletju so pokazali, da pandemija ni imela pretirano slabega učinka na podjetje. Zabeležili so le 4-odstoten padec prihodkov v primerjavi z istim obdobjem lani in rast prodaje. FOTO: Getty Images/iStockphoto
Colgatovi rezultati poslovanja v drugem četrtletju so pokazali, da pandemija ni imela pretirano slabega učinka na podjetje. Zabeležili so le 4-odstoten padec prihodkov v primerjavi z istim obdobjem lani in rast prodaje. FOTO: Getty Images/iStockphoto
Colgatovi rezultati poslovanja v drugem četrtletju so pokazali, da pandemija ni imela pretirano slabega učinka na podjetje. Zabeležili so le 4-odstoten padec prihodkov v primerjavi z istim obdobjem lani, kar je bistveno bolje od pričakovanj. Celotna kategorija zobnih krem je zabeležila rast prodaje v prejšnjem četrtletju.

Če ima kategorija zobnih krem za sabo uspešen del leta pa enako ne gre povedati za zobne ščetke. Ta kategorija je namreč izkazovala padec prodaje za 30 odstotkov.

Ne glede na padec prodaje zobnih ščetk pa Colgate še posluje pozitivno, pravzaprav se je dobiček celo povečal. Vodilni pri Colgate so zato prepričani, da bodo investitorji zaupali delovanju podjetja. Narava prodaje zobnih krem kljubuje padcu trga, kar je nekakšna prednost podjetja, ki je sicer pred kratkim dobilo novega direktorja, ta pa si je za nalogo zastavil ravno veliko rast in pridobivanje tržnega deleža.

Več iz rubrike