Chanel odpira zasebne butike za svoje premožne stranke
Chanel želi povečati svojo ekskluzivnost in ustreči svojim vrhunskim strankam. Po novicah, da so prihodki od leta 2021 poskočili za 50 odstotkov na 15 milijard dolarjev, nameravajo v podjetju blagovno znamko nameniti zasebnim trgovinam in samo za posamezne ekskluzivne stranke.
Kot je povedal izvršni direktor Philippe Bondiaux, bodo trgovine za ekskluzivne stranke odprli v začetku leta 2023 v ključnih azijskih mestih, od kjer s svojo blagovno znamko pridobijo največ zaslužka.
Podjetje želi ustreči strankam, ki iščejo edinstveno luksuzno izkušnjo
Dobiček podjetja v glavnem izhaja iz konfekcij, nakita in ur, pri čemer je bila višja prodaja rekordna po pandemiji. Nove trgovine bodo v glavnem namenjene željam vrhunskih strank blagovne znamke, ki so se pripravljene dati veliko denarja za luksuz in iščejo osebno vrhunsko izkušnjo.
Chanel se trenutno glede na prihodke od prodaje luksuznih izdelkov nahaja na drugem mestu za Louis Vuittonom. Bondiaux trdi, da je bil visok prihodek posledica mešanice dvigov cen in prodaje večjih količin. Že decembra 2021 je Chanel objavil, da namerava zvišati cene svojih najbolj klasičnih torbic za vsaj 60 odstotkov.
Blondiaux je v izjavi za Business of Fashion dejal: »Največja skrb Chanela je poskrbeti za stranke, zlasti naše že obstoječe stranke. Vlagali bomo v ekskluzivne butike, da bi strankam nudili storitve na zelo edinstven in oseben način.« Dodal je še, da bo leto 2022 še eno leto znatnih naložb za podporo blagovne znamke Chanel in za uresničitev trajnostnih ambicij in kakovosti.
Chanel je v zadnjih letih potrojil svoj dobiček
Podjetje Chanel je pred kratkim poročalo, da so potrojili svoj dobiček, saj je prodaja konfekcij, nakita in ur presegla raven, ki so jo dosegali pred pandemijo. Medtem ko je bila prodaja lepotnih izdelkov in dišav v primerjavi sicer manjša, so povečali svojo prodajo neposredno potrošnikom, navaja Luxury Launches.
Kljub svoji rasti podjetje še vedno vztrajno stremi pri ohranjanju poslovne strategije neposredno do potrošnikov. Medtem, ko so Chanelovi luksuzni predmeti in lepotni izdelki ter dišave in očala, na voljo na spletu, še vedno ohranjajo prodajo svoje mode in ur v trgovini. Pravijo, da niso in ne bodo prodajali mode ali ur na spletu, ker ekskluziven pristop še vedno ostaja ena izmed glavnih prioritet Chanela.
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese