Bojkot Facebooka: Zuckerberg zaradi škandala izgubil milijarde
Mark Zuckerberg je postal lažji za 7,2 milijarde dolarjev, potem ko so številna podjetja napovedala bojkot oglasov na družbenih medijih.

Odpri galerijo
Podjetjem, ki so specifično bojkotirala Facebook se je pridružilo tudi več kot 10 večjih blagovnih znamk. FOTO: SAUL LOEB / AFP
Facebookove delnice so v petek padle za 8,3 odstotka, kar je najvišja raven v treh mesecih. Slednje se je zgodilo, ko se je eden največjih oglaševalcev, Unilever, pridružil drugim blagovnim znamkam pri bojkotiranju Facebook oglasov.
Po indeksu Bloomberg Billionaires je padanje cen delnic znižalo tržno vrednost Facebooka za 56 milijard dolarjev, Zuckerbergovo bogastvo pa na 82,3 milijarde dolarjev. Posledično je ustanovitelj Facebooka izpadel iz vrha najbogatejših ljudi na planetu.
17. junija so aktivisti več javnih organizacij hkrati pozvali blagovne znamke naj prenehajo oglaševati na Facebooku. Družbena omrežja so obtožena, da uporabnikov niso zaščitila pred sovražno retoriko. Facebook konkretno naj bi se le pasivno boril proti spodbujanju nasilja nad protestniki, ki se borijo za rasno pravičnost v Ameriki, rasizmom, sovraštvom in napačnimi informacijami.
Podjetjem, ki so specifično bojkotirala Facebook se je pridružilo tudi več kot 10 večjih blagovnih znamk: Unilever, Coca-Cola, Honda Motor, PepsiCo, Verizon, Levi Strauss, Viber in druge. Še več. Tudi agencije, ki sodelujejo z njimi, sodelujejo pri bojkotu.
Facebook pa poroča o korakih za boj proti sovražni vsebini. Družabno omrežje je že izbrisalo vrsto oglasov za volilno kampanjo Donalda Trumpa, saj meni, da spodbujajo sovraštvo. Facebook bo vse objave o volitvah v ZDA spremljal tudi s povezavo do novega informacijskega centra za volivce.
Družba pripravlja tudi nove ukrepe, a uporabnikom družbenih omrežij se to - zaenkrat - ne zdi dovolj.
Po indeksu Bloomberg Billionaires je padanje cen delnic znižalo tržno vrednost Facebooka za 56 milijard dolarjev, Zuckerbergovo bogastvo pa na 82,3 milijarde dolarjev. Posledično je ustanovitelj Facebooka izpadel iz vrha najbogatejših ljudi na planetu.
17. junija so aktivisti več javnih organizacij hkrati pozvali blagovne znamke naj prenehajo oglaševati na Facebooku. Družbena omrežja so obtožena, da uporabnikov niso zaščitila pred sovražno retoriko. Facebook konkretno naj bi se le pasivno boril proti spodbujanju nasilja nad protestniki, ki se borijo za rasno pravičnost v Ameriki, rasizmom, sovraštvom in napačnimi informacijami.
PREBERITE TUDI:
Glavna tarča bojkota je Facebook
Podjetjem, ki so specifično bojkotirala Facebook se je pridružilo tudi več kot 10 večjih blagovnih znamk: Unilever, Coca-Cola, Honda Motor, PepsiCo, Verizon, Levi Strauss, Viber in druge. Še več. Tudi agencije, ki sodelujejo z njimi, sodelujejo pri bojkotu.
Facebook pa poroča o korakih za boj proti sovražni vsebini. Družabno omrežje je že izbrisalo vrsto oglasov za volilno kampanjo Donalda Trumpa, saj meni, da spodbujajo sovraštvo. Facebook bo vse objave o volitvah v ZDA spremljal tudi s povezavo do novega informacijskega centra za volivce.
Družba pripravlja tudi nove ukrepe, a uporabnikom družbenih omrežij se to - zaenkrat - ne zdi dovolj.
Več iz rubrike
Mateja Urlep: Predsodke podpihujejo tisti, ki branijo svoje milijardne interese
V podkastu z mag. Matejo Urlep o znanosti, pogumu, zdravstvu in izkušnjah v farmacevtskih multinacionalkah.
Krkin skok: v prvem četrtletju dobiček zvišala za polovico
Prodaja farmacevta se je povečala za sedem odstotkov, dobiček je porasel v finančnem delu.