Predstavitvena informacija

Turneja mobilnosti: Kakšni vozniki smo Slovenci

Kako vozimo Slovenci? Kako se odzovemo v potencialno nevarnih situacijah? Kako na vožnjo vplivajo moteči dejavniki, denimo mobilni telefon?
Fotografija: Turneja mobilnosti bo po različnih slovenskih krajih trajala še vse do 21. junija. Foto: Zavarovalnica Triglav
Odpri galerijo
Turneja mobilnosti bo po različnih slovenskih krajih trajala še vse do 21. junija. Foto: Zavarovalnica Triglav

Da bi bolje razumeli odgovore na ta in podobna vprašanja, so se v Zavarovalnici Triglav pod okriljem preventivne akcije Skupaj za prometno varnost odpravili na Turnejo mobilnosti po Sloveniji, v kateri s pomočjo sodobnega simulatorja DRAJV testirajo in raziskujejo, kakšni vozniki smo Slovenci.

Vedenje slovenskih voznikov preverjajo s simulatorjem vožnje. Foto: Mediaspeed
Vedenje slovenskih voznikov preverjajo s simulatorjem vožnje. Foto: Mediaspeed


Za volan simulatorja, ki so ga v zavarovalnici razvili skupaj z zagonskim podjetjem Nervtech in ponuja nekaj različnih scenarijev voženj, so tako že sedli v Celju, Kranju in Novi Gorici, do konca junija pa se lahko preizkusijo še Mariborčani ter vozniki v Murski Soboti in Novem mestu.

Do konca junija lahko simulator vožnje DRAJV preizkusite še v Mariboru, Murski Soboti in Novem mestu. Foto: Mediaspeed
Do konca junija lahko simulator vožnje DRAJV preizkusite še v Mariboru, Murski Soboti in Novem mestu. Foto: Mediaspeed


»Po koncu turneje bomo imeli celovitejši vpogled v ozadje voznikovega vedenja v različnih kritičnih trenutkih, ne nazadnje pa bo zanimivo primerjati tudi razlike v vožnji med regijami,« je povedal Andrej Brglez, prometni strokovnjak in direktor inštituta ICK.

Več iz rubrike

Glavo gor – to je porsche!

Nisem avtomobilistični novinar. Nikdar v življenju še nisem vozil porscheja. Do zdaj. Zato vam ne morem povedati, kako je voziti porscheja cayenna v primerjavi z BMW X6, audijem Q8 ali lamborghinijem…

Finski zaliv je kot ljubljanska obvoznica

Želimo blago. Sadje iz tropskih držav. Poceni kitajsko blago. Nafto z Bližnjega vzhoda. Večina dobrin do nas pripluje. Pri tem seveda ne pomislimo na morebitna tveganja in vpliv na okolje oziroma mor…

Avtomobilske znamke, ki zasledujejo cilj brezemisijske mobilnosti

Tradicionalne avtomobilske znamke so pod pritiskom zaradi želje prebivalstva po okolju prijaznejših jeklenih konjičkih. Z vlaganji v elektromobilnost pa jih je izzvala še Kitajska. Kako največji proi…

Nove oblike urbane mobilnosti

Pešcem se na mestnih ulicah pridružujejo drugačne oblike prevoznih sredstev, ki jih napajajo električne baterije. Nekateri meščani se z novimi prevoznimi sredstvi ne strinjajo in so mnenja, da ne sod…