Kitajci spet kupujejo Mercedese
Nemška luksuzna znamka je na Daljnem vzhodu ponovno povpraševana.
Odpri galerijo
Za enega največjih nemških proizvajalcev avtomobilov - Daimler - se je po korona krizi pojavila bolj optimistična slika. Maja so Kitajcem prodali več kot 70.000 Mercedes-Benz avtomobilov, je podjetje zapisalo na Twitterju. Slednje predstavlja dvomestno odstotno rast v primerjavi z istim mesecem lani, pravi vodja prodaje Daimlerja Britta Seeger.
Trg avtomobilov na Kitajskem je februarja in marca močno še čutil posledice karantene, aprila pa je že opazno okreval. Kitajska je bila prva država, ki jo je prizadela pandemija novega koronavirusa, vendar je tamkajšnje gospodarstvo že skoraj v polnem zagonu.
Ker so ukrepi proti širjenju pljučne bolezni covid-19 opazno vplivali tudi na ves preostali svet, majske ocene za Daimler niso videti dobro. Kot je družba v petek objavila na spletni strani, je bila veleprodaja maja - 134.819 avtomobilov glavne znamke Mercedes-Benz - 28,6 odstotka manjša kot v istem mesecu lani. Daimler šteje samo prodajo trgovcem.
Aprila je bil minus 44,5-odstoten. Tako kot druga dva nemška avtomobilska velikana - Volkswagen in BMW - je tudi Daimler v drugo četrtletje vstopil z ogromno izgubo.
Trg avtomobilov na Kitajskem je februarja in marca močno še čutil posledice karantene, aprila pa je že opazno okreval. Kitajska je bila prva država, ki jo je prizadela pandemija novega koronavirusa, vendar je tamkajšnje gospodarstvo že skoraj v polnem zagonu.
Ker so ukrepi proti širjenju pljučne bolezni covid-19 opazno vplivali tudi na ves preostali svet, majske ocene za Daimler niso videti dobro. Kot je družba v petek objavila na spletni strani, je bila veleprodaja maja - 134.819 avtomobilov glavne znamke Mercedes-Benz - 28,6 odstotka manjša kot v istem mesecu lani. Daimler šteje samo prodajo trgovcem.
Aprila je bil minus 44,5-odstoten. Tako kot druga dva nemška avtomobilska velikana - Volkswagen in BMW - je tudi Daimler v drugo četrtletje vstopil z ogromno izgubo.
Več iz rubrike
Finski zaliv je kot ljubljanska obvoznica
Želimo blago. Sadje iz tropskih držav. Poceni kitajsko blago. Nafto z Bližnjega vzhoda. Večina dobrin do nas pripluje. Pri tem seveda ne pomislimo na morebitna tveganja in vpliv na okolje oziroma mor…
Avtomobilske znamke, ki zasledujejo cilj brezemisijske mobilnosti
Tradicionalne avtomobilske znamke so pod pritiskom zaradi želje prebivalstva po okolju prijaznejših jeklenih konjičkih. Z vlaganji v elektromobilnost pa jih je izzvala še Kitajska. Kako največji proi…