Vsakdanje navade uspešnih ljudi: Simona Kozjek, direktorica Name
Poleg prenove je Nama letos doživela prestrukturiranje na nepremičninski in maloprodajni del. To je privedlo tudi do razširitve uprave na dve članici, svoj mandat v upravi je s 1. junijem začela Mateja Erman, ki je zadolžena za trgovinsko dejavnost, predsednica uprave pa je Simona Kozjek, ki je vodenje Name najprej za leto dni prevzela februarja 2017, letos pa je nastopila petletni mandat na vodilnem položaju podjetja.
Kaj je prva stvar, ki jo naredite zjutraj?
Poskušam prehiteti budilko.
Kakšen je začetek vašega delovnega dneva?
Kolesarjenje do pisarne.
Kateri osebnostni lastnosti pripisujete odgovornost za vaš poslovni uspeh?
Razsodnosti in posledično pravilnemu postavljanju prioritet.
Kaj je bilo najtežje pri prehodu iz zavarovalniške v trgovinsko dejavnost?
Zamenjati moški kolektiv za ženskega.
Kako bi na splošno ocenili modni slog Slovenk?
Praktičen, občasno pa se odmaknejo tudi v bolj trendovsko smer.
Zakaj bi svoji prijateljici priporočili obisk Name?
Ker vem, da bo odšla iz nje zadovoljna.
Kje vidite največje izzive pri vodenju najbolj znane ljubljanske veleblagovnice?
Izziv je Namo voditi še naprej tako, da bodo zadovoljni tako lastniki kot kupci.
Na katere skupine potrošnikov ste pri prenovi blagovnice ciljali?
Obdržati želimo obstoječe in pripeljali nove kupce, ki so prav tako modno ozaveščeni.
Kateri je vaš najljubši slog oblačenja?
Smart casual.
Katero blagovno znamko bi si želeli pripeljati v Namo?
Pripeljali bomo trendovske blagovne znamke, ki bodo zadovoljile naše kupce.
Na katero svojo rutino ste najbolj ponosni?
Moj dan je poln izzivov, v njem ni prostora za rutino.
Ali v prostem času raje obiskujete mesta ali najdete oddih v naravi?
Mesta in naravo, odvisno od vremena in trenutnega navdiha, ki mu vedno sledim.
Kako zaključite dan?
Z branjem pravljice za lahko noč.
Več iz rubrike
Kako pravočasno poskrbeti za kibernetsko varnost v podjetju
Zakaj je pomembna varnostna zaščita pred kibernetskimi napadi in kakšno škodo lahko takšni varnostni incidenti povzročijo podjetju?
VIDEO: Če se oziraš za konkurenco, te hitro prehiti
»Če opazuješ konkurenco, načeloma zapravljaš čas. Če atlet pri teku na sto metrov samo obrne glavo, ga bodo drugi prehiteli. Torej, ne gledamo konkurence, ampak imamo vizijo in pogum, da jo ure…